Novinka člena POPAI CE
Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov, který je kolektivním dílem společnosti Coca-Cola HBC a in-store komunikační agentury Dago a zapadá do široké kampaně s obdobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.
Dvou- a čtyřpaletový ostrov cílí na lidi, již se zajímají o zdravý životní styl. „Patří sem sportovci, rodiny s dětmi, senioři či cestovatelé. Jsou to lidé, kteří v dnešní hektické době postrádají jistou přirozenost a kontakt s přírodou. Prostřednictvím vody Natura se jim snažíme tyto nedostatky vynahradit a souznění s venkovním světem navrátit,“ říká Martin Zelený, channel development manager z firmy Coca-Cola HBC, pod niž značka Natura spadá.
Kolemjdoucí si okamžitě povšimnou imitace řeky, která protéká skrz dvě skály zhotovené z kartonu. Naznačují, že voda pramení v Adršpašsko-teplických skalách, kde získává svou křišťálovou čistotu. „Fontánku doprovází reprodukovaný zvuk vodopádu a generátor bublinek, což zákazníkův dojem o průzračnosti vody podtrhuje,“ objasňuje Markéta Čichovská, projektová manažerka in-store komunikační agentury Dago.
Technicky šlo o nejnáročnější část. „Po dlouhých úvahách nad správným technickým řešením jsme přišli se skleněnou nádobou, k níž jsme umístili čerpadlo, které zajišťuje koloběh vody. Museli jsme se také poprat s tím, jak v otevřeném prostoru prodejny zajistit přívod vody až na místo,“ doplňuje Gabriela Lecjaksová z Daga.
Důraz na reálné a přírodní prvky
Aby si zákazník spojil propagovanou vodu se skálami, lesy a čistým vzduchem, kterým Adršpašsko oplývá, bylo třeba najít vhodné spojení s reálným světem a přenést ho do prodejny. „Doprostřed paletového vystavení jsme proto postavili skutečný, živý jehličnan. Perfektně dokresluje prostředí. Záměrně jsme ho zapustili přímo do stojanu, aby evokoval velikost a výšku skal, které ho obklopují,“ popisuje Markéta Čichovská.
Paletový ostrov Natura nabízí jak půllitrové láhve, tak láhve se sportovním uzávěrem, a dokonce i celé kartony. Uspokojí poptávku každého, kdo si přišel balenou vodu koupit. Zboží je vystaveno na paletovém ostrově obklopeném obrandovanou lepenkou, aby k němu měl zákazník lepší přístup.
Propojení s vícero kanály
Vystavení zapadá do celkového konceptu rozsáhlé kampaně, kterou se Natura snaží povědomí o své balené vodě rozšířit. Kromě podpory v místě prodeje se upoutávky objevují i v televizi, kině, outdooru a na internetu. „Paletový ostrov na tuto komunikaci dobře navazuje a přináší přímo na prodejní plochu prvky, které zákazníci mohou znát odjinud. Dochází tady k propojení nadlinkové i podlinkové komunikace, což je při budování povědomí o značce klíčové,“ dodává Martin Zelený.
Permanentní vystavení Natura láká nakupující v řetězcích Globus celý letošní podzim. Celkem bylo zhotoveno 15 kusů.
______________________________________________________________________________________
DAGO, s.r.o.
Dago, s.r.o., je fullservisová POP komunikační agentura s vlastní výrobou, která funguje již od roku 1993. Pracuje pro přibližně stovku klientů z oblasti FMCG, elektroniky, farmacie, finančních služeb a dalších segmentů. Navrhuje komplexní POP komunikační kampaně i jednotlivé aplikace od grafických a designérských návrhů, vývoje, sériové výroby až po implementaci v místech prodeje. Do projektů aplikuje ověřené shopper-centrické znalosti pro maximalizaci účinku. Mezi poslední inovace patří propracovaný logistický systém, který klientům umožňuje komplexně a efektivně spravovat veškeré POP realizace. Dago dlouhodobě působí také na slovenském trhu. Lidé z agentury Dago pravidelně publikují v oborových médiích a společnost získává prestižní ocenění na tuzemských i zahraničních soutěžích, například POPAI Awards nebo Shop!Awards.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS