Vyšlo letní vydání B2B magazínu Brands&Stories

Vloženo: 30.7.2020

Novinka člena POPAI CE

Nové vydání B2B magazínu Brands&Stories  si můžete mimořádně prohlédnout i v elektronické verzi.

Co zajímavého si můžete přečíst v odborné části STORES ze světa kamenných obchodů?

V pokoronavirové době vyplynuly nové trendy týkající se změn nákupního chování, změn prostředí v kancelářích i kamenných obchodech. Můžete se dozvědět, jak správně osvětlit prodejnu, ochránit ji, vymalovat a vybavit. Znovuotevřené prodejní jednotky se svými ekonomickými ztrátami stojí před dalším nelehkým bojem - dostat zpět zákazníky, kteří si vyzkoušeli nákup od počítače. Proto musí navodit příjemnou atmosféru, zavést nové služby a hlavně zprostředkovat prodejní zážitek.

Velkou měrou k tomu může napomoci i příjemné a designové osvětlení. Jak na to nám poradí dlouholetý odborník, zakladatel firmy FESCHU lighting & design s.r.o. – Martin Fejtek. Jeho firma je ryze českým výrobcem zabývajícím se komplexními službami v oblasti poradenství, návrhů, 3D vizualizace, výroby a realizace interiérů prodejen na klíč. Dodává veškeré interiérové zařízení obchodů včetně speciálního retailového osvětlení italské značky Imoon.

K navození příjemné atmosféry v kamenných obchodech může také přispět Biofilní design. Aktuálně je totiž takzvaná biofilie, čili design inspirovaný přírodou, v kurzu.

Spolu s live marketingovou agenturou CREATIVE PRO vám letní vydání Brands&Stories přináší tři tipy, jak přilákat zákazníky do vaší prodejny.

To, že se budoucnost nakupování se dle Evropanů neobejde bez zážitků, dokumentuje společnost Unibail-Rodamco-Westfield se ve svém dosud nejrozsáhlejším průzkumu spotřebitelského chování. Zeptala se 16 tisíc Evropanů, jak vnímají současný maloobchod a jak si přejí nakupovat v následujících deseti letech. Výsledný report prozrazuje celkem pět klíčových trendů, které budou hlavními hybateli pro tzv. obchody budoucnosti. Přelomovým rokem, který má přinést největší proměny maloobchodního prodeje, jak ho dnes známe, má být rok 2025.

Chování zákazníků se změnilo s obavami z infekce COVID-19, se změnou ekonomiky a s povinností dodržovat nové předpisy. Více než kdy jindy je nutné, aby maloobchodníci porozuměli chování zákazníků a podle toho upravili své obchody tak, aby mohly zůstat otevřené.

Maloobchodníci potřebují aktuální data o chování zákazníků, aby mohli přizpůsobit své obchody

nové situaci. Analytická platforma Vision vyvinutá přímo pro potřeby maloobchodu je připravena vám pomoci.

Také slovenská firma Hanton, působící i v České republice, přišla s řešením jak nejlépe eliminovat nebezpečí infekce viry a pomoci tím nejen zabezpečit vlastní provoz, ale i mnoha dalších firem.

Hlavním cílem jejich dezinfekční brány bylo vyrobit zařízení určené k optimálnímu rozptýlení dezinfekčního prostředku, což eliminuje možnost infekce a následného přenosu virů. Dezinfekčním procesem tak prochází nejen člověk a jeho oděv, ale i předměty, které má sebou, jako je například nákupní košík.

I přes to, že dle průzkumu společnosti CBRE, třetina Čechů objevila nakupování online a hodlá v něm pokračovat, Češi zůstávají věrní kamenným obchodům. Kamenné obchody budou hrát i nadále prim, protože zákazník vyžaduje osobní zkušenost.

V letním vydání Brands&Stories se také můžete dočíst, že pro příznivce velkoformátových tiskových strojů otevřela společnost IGEPA v pražských Horních Počernicích nový showroom se záměrem stát se jakýmsi obchodním domem, kde zákazníci z reklamního a polygrafického průmyslu najdou vše, co potřebují, na jednom místě.

Restriktivní opatření jsou zčásti pryč, ale ekonomika je i nadále zpomalená. Právě v této době je důležité investovat do reklamy, aby značky neztratily svoji pozici na trhu a byly u zákazníků i nadále vidět. Brands&Stories si uvědomuje, že mnoho firem nyní pečlivě zvažuje každou investici, proto pro podzimní vydání (vychází 16. 9. 2020) ponechává nabídku Mimořádných cen. Je to vyjádření podpory magazínu všem značkám, které nechtějí zmizet z povědomí zákazníků.

 

 

 

V krátkosti o magazínu – Brands&Stories je odborný B2B tištěný čtvrtletník, chodí přímo na stoly marketingových manažerů, ředitelů a majitelů firem. Může být užitečný všem, kdo chtějí posílit povědomí o svém brandu a dostat svoji prezentaci přímo na vytipované stoly potenciálních obchodních partnerů, klientů a udělat z nich svoje příznivce nebo spotřebitele. Druhotný efekt, nikoli však zanedbatelný, je přímé oslovení této ekonomicky silnější cílové skupiny. Zaměřuje se na příběhy a filozofie značek a píše o marketingu at-retail. Celé znění článků se po otištění  objevuje i na blogu časopisu a je na ně odkazováno přes soc.sítě.

 

 

 

 

 

 

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS