Vyšlo podzimní vydání B2B magazínu Brands&Stories

Vloženo: 23.9.2020

Novinka člena POPAI CE

 

Nové vydání B2B magazínu Brands&Stories si můžete prohlédnout v elektronické verzi.

Co zajímavého si můžete přečíst v odborné části STORES ze světa kamenných obchodů?

Prodejní jednotky stojí kvůli koronaviru se svými ekonomickými ztrátami před dalším nelehkým bojem - dostat zpět další zákazníky, kteří si vyzkoušeli nákup od počítače. Proto musí navodit příjemnou atmosféru, zavést nové služby a hlavně zprostředkovat prodejní zážitek. V podzimním vydání Brands&Stories se dočtete o dvou zážitkových obchodech, které se v Praze otevřely – značek Manufaktura a Levi’s®.

I vybavení obchodů může být z biologicky odbouratelných plastů, o tom vás přesvědčí společnost VKF Renzel . Ohled na životní prostředí se ve firmě VKF Renzel neodehrává pouze ve vývoji alternativních materiálů, nýbrž v celém výrobním procesu.

Dozvíte se ale i o nových materiálech do interiérů. Například o tvrzeném kameni TechniStone® vyráběným stejnojmennou společností a o tom jak může oživit interiér komerčních prostor.

Nejen zákazníci v obchodech, ale vlastně celá společnost začala být velmi citlivá na to, kde a čeho se dotýká. Pocítili to i retaileři, například dotykové displeje mimo vlastní telefon zákazníci využívají ve srovnáni s dobou před epidemií výrazně méně. Řešení přitom existuje, jsou jím antimikrobiální fólie s nanokovy, na jejichž povrchu viry nepřežijí. Jako certifikované řešení bude fólie s antimikrobiálním účinkem na českém trhu nabízet společnost UGO! Media.

V době, kdy spousta organizací hledá způsoby, jak pokračovat v provozu a poskytovat své služby v bezpečném prostředí, pomáhá společnost Signify, světový lídr v oblasti osvětlení, udržet lidi v bezpečí ve světě, který se přizpůsobuje novým standardům. Jeho UV-C osvětlení je osvědčeným a účinným dezinfekčním prostředkem, což bylo nedávno potvrzeno laboratorním testem na Bostonské univerzitě, který ukázal, že UV-C světelné zdroje společnosti Signify během několika sekund inaktivují virus způsobující COVID-19.

Brands&Stories si uvědomuje, že mnoho firem nyní pečlivě zvažuje každou investici, proto pro zimní vydání (vychází 2. 12. 2020) ponechává nabídku Mimořádných cen. Je to vyjádření  podpory magazínu všem značkám, které nechtějí zmizet z povědomí zákazníků. I v této pohnuté době je velmi důležité propagovat svoje značky.

O tom, jak je důležité prezentovat se v printu, napsala krásné řádky paní Ivana Čapková z Mondi Group, který prostřednictvím společnosti EUROPAPIER-BOHEMIA dodal nádherný papír PERGRAPHICA® pro podzimní vydání. Zde je výňatek: „Lidé kupují pouze věci, kterým (i podvědomě) chtějí důvěřovat. Hmat je náš smysl pro pravdu a my tomu věříme. Tištěná média hrají důležitou roli při budování důvěry, protože se jich dotýkáme rukama. Je prokázáno, že společnosti, které utrácejí nadprůměrně za tištěnou reklamu, mají o 70 % vyšší věrnost ke své značce.“

 

______________________________________________________________________________________

V krátkosti o magazínu – Brands&Stories je odborný B2B tištěný čtvrtletník, chodí přímo na stoly marketingových manažerů, ředitelů a majitelů firem. Může být užitečný všem, kdo chtějí posílit povědomí o svém brandu a dostat svoji prezentaci přímo na vytipované stoly potenciálních obchodních partnerů, klientů a udělat z nich svoje příznivce nebo spotřebitele. Druhotný efekt, nikoli však zanedbatelný, je přímé oslovení této ekonomicky silnější cílové skupiny. Zaměřuje se na příběhy a filozofie značek a píše o marketingu at-retail. Celé znění článků se po otištění objevuje i na blogu časopisu a je na ně odkazováno přes soc. sítě.

 

 

 

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS