Novinka člena POPAI CE
Nové vydání B2B magazínu Brands&Stories si můžete prohlédnout v elektronické verzi zde.
Co zajímavého si můžete přečíst v odborné části STORES ze světa kamenných obchodů?
Prodejní jednotky po nuceném zavření kvůli koronaviru se svými ekonomickými ztrátami stojí před dalším nelehkým bojem - dostat zpět další zákazníky, kteří si vyzkoušeli nákup od počítače. Proto musí navodit příjemnou atmosféru, zavést nové služby, vytvořit bezpečné prostředí a hlavně zprostředkovat prodejní zážitek. V zimním vydání se dočtete jak vytvořit bezpečnější prodejní prostředí, jak přizpůsobit koronavirové situaci storedesign. Také se dozvíte Jak inscenovat udržitelnost udržitelně, neboli jak prezentovat „ekologické“ produkty tak, aby byly vizuálně atraktivní a zároveň, aby byly začleněny mezi běžný konvenční sortiment. Aktuální vydání také přináší trendy ve Storedesignu factory outletů, které jsou dnes již hodnotnější, zařízení a obchodní plochy příjemnější. Tématem předvánočního Brands&Stories jsou také obaly. Společnost SERVISBAL OBALY apeluje na úroveň balení produktů v kamenných obchodech i e-shopech. Nejenom, krabička, ale i výplň může být estetická! Tesco, dlouhodobý středoevropský retailový lídr ve snižování potravinového odpadu, se vydalo osvědčenou cestou také na pole udržitelnosti obalových materiálů. V nové rubrice Kancelářské prostory najdete tipy jak přizpůsobit Vaše kanceláře covidové době.
Brands&Stories je primárně tištěné médium. Současná situace přeje digitalizaci, ale tištěná média nabízejí to, co online nedokáže: hrají totiž důležitou roli při budování důvěry ke značce, protože se jich dotýkáme rukama. Hmat je náš smysl pro pravdu a my mu věříme. Je prokázáno, že společnosti, které utrácejí nadprůměrně za tištěnou reklamu, mají o 70 % vyšší věrnost ke své značce. Také je faktem, že informace z tišteného média se uchovává v dlouhodobé paměti, z čehož lze vyvodit, že až bude mít čtenář potřebu pořídit si Váš produkt či službu, vybaví se mu, že četl právě o Vás.
_______________________________________________________________________________________
V krátkosti o magazínu – Brands&Stories je odborný B2B tištěný čtvrtletník, chodí přímo na stoly marketingových manažerů, ředitelů a majitelů firem. Může být užitečný všem, kdo chtějí posílit povědomí o svém brandu a dostat svoji prezentaci přímo na vytipované stoly potenciálních obchodních partnerů, klientů a udělat z nich svoje příznivce nebo spotřebitele. Druhotný efekt, nikoli však zanedbatelný, je přímé oslovení této ekonomicky silnější cílové skupiny. Zaměřuje se na příběhy a filozofie značek a píše o marketingu at-retail. Celé znění článků se po otištění objevuje i na blogu časopisu a je na ně odkazováno přes soc. sítě.
Stores_2020_04 (2,67 MB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS