Novinka člena POPAI CE
Nová komunikační strategie Vodafonu akcentuje význam moderních technologií. Ani místo
prodeje není výjimkou, potvrdila agentura WELLEN proměnou skleněných výloh vlajkových
prodejen v digitální obrazovky. Tradiční polep grafikou doplnila videoprojekcí.
V říjnové kampani k uvedení datových balíčků Vodafone Pass použil WELLEN ve výlohách
kombinaci standardních lepených grafik spolu s technologií tzv. zadní projekce. „Ta umožňuje
proměnit v obrazovku jakoukoli výlohu, okno nebo skleněnou příčku. Uvnitř prodejen
Vodafonu stačilo umístit projektor a výlohu polepit jak standardní grafikou, tak speciální fólií
umožňující projekci na sklo,“ vysvětluje Libor Chvojka, In-house Production Director
WELLENu. Digitální obsah tak nejen efektivně dokresluje tradiční statické prvky ve výlohách,
ale navíc snáze poutá pozornost kolemjdoucích.
Agentura WELLEN vytváří komplexní retailová řešení s cílem, aby si spotřebitel odnesl
ze setkání se značkou silný pozitivní zážitek. Zaměřuje se na její konzistentní komunikaci a
naplnění hodnot v rámci prodejní plochy. WELLEN nabízí kompletní služby od tvorby strategie
až po finální instalaci, s možností on-line projektového řízení a správy zakázky. Mezi klienty
WELLENu patří kromě Vodafonu také NIKE CEE, CPI Property Group, UGO, Vitana, Siko a další.
Více informací: www.wellen.cz
Kontaktujte nás: info@wellen.cz
Sledujte aktuální RETAIL trendy na našem blogu: www.retailblog.cz
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS