WELLEN DIGITALIZUJE VÝLOHY VODAFONU

Vloženo: 26.10.2017

Novinka člena POPAI CE

   

Nová komunikační strategie Vodafonu akcentuje význam moderních technologií. Ani místo

prodeje není výjimkou, potvrdila agentura WELLEN proměnou skleněných výloh vlajkových

prodejen v digitální obrazovky. Tradiční polep grafikou doplnila videoprojekcí.

 

V říjnové kampani k uvedení datových balíčků Vodafone Pass použil WELLEN ve výlohách

kombinaci standardních lepených grafik spolu s technologií tzv. zadní projekce. „Ta umožňuje

proměnit v obrazovku jakoukoli výlohu, okno nebo skleněnou příčku. Uvnitř prodejen

Vodafonu stačilo umístit projektor a výlohu polepit jak standardní grafikou, tak speciální fólií

umožňující projekci na sklo,“ vysvětluje Libor Chvojka, In-house Production Director

WELLENu. Digitální obsah tak nejen efektivně dokresluje tradiční statické prvky ve výlohách,

ale navíc snáze poutá pozornost kolemjdoucích.

 

Agentura WELLEN vytváří komplexní retailová řešení s cílem, aby si spotřebitel odnesl

ze setkání se značkou silný pozitivní zážitek. Zaměřuje se na její konzistentní komunikaci a

naplnění hodnot v rámci prodejní plochy. WELLEN nabízí kompletní služby od tvorby strategie

až po finální instalaci, s možností on-line projektového řízení a správy zakázky. Mezi klienty

WELLENu patří kromě Vodafonu také NIKE CEE, CPI Property Group, UGO, Vitana, Siko a další.

 

Více informací: www.wellen.cz

Kontaktujte nás: info@wellen.cz

Sledujte aktuální RETAIL trendy na našem blogu: www.retailblog.cz

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS