WELLEN rozšiřuje spolupráci s Moose Knuckles

Vloženo: 24.9.2018

Novinka člena POPAI CE

WELLEN připravil pro Moose Knuckles flagship v Torontu podzimní retailovou kampaň s příznačným podtitulem Boredom kills, don´t be next!

Adaptaci konceptu představil nově i v tamním obchodním domě Saks Fifth Avenue a současně pracuje na návrhu pro jeho pobočku v New Yorku.


Značka Moose Knuckles cílí na generaci Z, kterou jen tak něco nezaujme. Klient nás proto nechal navrhnout i realizovat in-store koncept, který nenechá nikoho chladným a vtáhne zákazníka do děje probíhající kampaně,“ doplňuje CEO WELLENu Petr Šimek.


WELLEN (WELLEN RETAIL EXPERIENCE) vytváří komplexní retailová řešení s cílem, aby si spotřebitel odnesl ze setkání se značkou silný pozitivní zážitek. Zaměřuje se na konzistentní komunikaci značky a její naplnění v rámci prodejní plochy. Nabízí celkový servis od strategie až po finální instalaci. Vše pod jednou střechou, s možností on-line projektového řízení a správy zakázky. 


info@wellen.cz

www.wellen.cz

www.retailblog.cz

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS