Novinka člena POPAI CE
WELLEN připravil pro Moose Knuckles flagship v Torontu podzimní retailovou kampaň s příznačným podtitulem Boredom kills, don´t be next!
Adaptaci konceptu představil nově i v tamním obchodním domě Saks Fifth Avenue a současně pracuje na návrhu pro jeho pobočku v New Yorku.
„Značka Moose Knuckles cílí na generaci Z, kterou jen tak něco nezaujme. Klient nás proto nechal navrhnout i realizovat in-store koncept, který nenechá nikoho chladným a vtáhne zákazníka do děje probíhající kampaně,“ doplňuje CEO WELLENu Petr Šimek.
WELLEN (WELLEN RETAIL EXPERIENCE) vytváří komplexní retailová řešení s cílem, aby si spotřebitel odnesl ze setkání se značkou silný pozitivní zážitek. Zaměřuje se na konzistentní komunikaci značky a její naplnění v rámci prodejní plochy. Nabízí celkový servis od strategie až po finální instalaci. Vše pod jednou střechou, s možností on-line projektového řízení a správy zakázky.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS