Značka se mění, orel zůstává

Vloženo: 16.3.2018

Novinka člena POPAI CE

               

Německy Adler, v kreolštině Malfini – oba překlady slova orel měl donedávna největší tuzemský výrobce a prodejce reklamního textilu ADLER Czech, a.s. doposud ve svém portfoliu. ADLER bylo jméno firmy i značka vlajkové lodi reklamního textilu – vedle toho uvádí společnost na trh produkty pod značkami Malfini, Piccolio a Rimeck.

„Právě z důvodu odlišení názvu firmy od značek vlastních produktů jsme od letošní jarní sezony přistoupili ke změně značky, tedy rebrandingu našich výrobků,“ říká marketingová ředitelka firmy Martina Weberová s tím, že první rebrandované produkty už od začátku měsíce března putují z ostravského logistického skladu ke svým zákazníkům do téměř dvacítky zemí Evropy.     

Produkty Adler nově ponesou název Malfini a ke stávajícímu názvu Malfini, který jsme doposud používali pro luxusní kolekci reklamního textilu, jsme přidali přídomek Premium,“ upřesňuje Martina Weberová. Změnou značkového jména deklaruje firma posun v kvalitě nabízených produktů první a historicky nejstarší obchodní značky Adler. Za dobu své existence doznaly ve všech směrech výrazný kvalitativní vzestup. V průběhu osmnácti let byla do portfolia této značky zařazena celá řada nových produktů s vysoce sofistikovanými prvky, a to jak z pohledu použitých materiálů, technologie zušlechtění i střihů. Dnes jsou produkty Adler srovnávány s kvalitativně nejvýše postavenými evropskými a světovými značkami reklamního textilu.

„Změna názvů značek je vždy velmi náročnou záležitostí pro každou instituci, která se k ní rozhodne. A to nejen z finančního hlediska, ale také z hlediska nastavení komunikace směrem k zákazníkům i směrem dovnitř firmy,“ říká Martina Weberová. Bylo velmi těžké odpoutat se od emocionální vazby, která se ve firmě za ta léta vytvořila v souvislosti se značkou. Jakmile ale padlo rozhodnutí, šlo všechno snáz. Na celém procesu, který se pohybuje v nákladech stovek milionů korun, se podíleli, a nadále podílí, desítky lidí jak z firmy, tak i externích odborníků. V tuto chvíli je ještě předčasné výsledek procesu hodnotit, zatím je ve svém poločase. „Avšak vzhledem k poctivé přípravě, kterou jsme rebrandingu věnovali, i bezproblémovému startu, jsme přesvědčeni, že konečné hodnocení bude pozitivní,“ dodává Weberová.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS