Členové POPAI CENTRAL EUROPE - neziskové mezinárodní instituce určené výhradně k tomu, aby sloužila zájmům výrobců a distributorů POP, designerů, uživatelů POP (výrobců a distributorů zboží) a dalších profesionálů působících v oblasti POP se s vědomím, že se přijetím a schválením tohoto dokumentu Valnou hromadou POPAI CENTRAL EUROPE, zavázali řídit se ustanovením Etického kodexu.
PREAMBULE:
Členové POPAI CENTRAL EUROPE - neziskové mezinárodní instituce určené výhradně k tomu, aby sloužila zájmům výrobců a distributorů POP, designerů, uživatelů POP (výrobců a distributorů zboží) a dalších profesionálů působících v oblasti POP, se přijetím a schválením tohoto dokumentu valnou hromadou POPAI CENTRAL EUROPE, vědomě zavázali řídit se ustanovením Etického kodexu.
VYNASNAŽÍ:
Svou činností přispívat k dosažení rozvoje a účinnosti propagace oboru P.O.P. (Point of Purchase), především zvyšováním důležitosti P.O.P. v celém marketingovém mixu, zvyšováním úrovně vzdělávání široké odborné veřejnosti v oboru P.O.P., rozvojem vysoké úrovně praktických činností v P.O.P., podporou lepšího pochopení P.O.P. jako samostatného a významného reklamního média, podporou účasti při oborové komunikaci a výměně zkušeností, realizováním výzkumů s cílem definovat efektivní strategie v oblasti P.O.P.
Chovat se vždy a za všech okolností tak, aby si zasloužili a také zajistili důvěru těch, se kterými přicházejí do styku
Mít stále na mysli, že vzhledem k úzkému vztahu jejich podnikání s odbornou i širokou veřejností bude mít jejich chování a jednání dopad na způsob, jakým bude POPAI i jednotlivý člen vnímán a hodnocen a proto se budou chovat eticky a etické chování podporovat.
ZAVAZUJÍ:
Respektovat při svých aktivitách obecné morální zásady a pravidla a řídit se stanovami POPAI CENTRAL EUROPE a příslušnou národní legislativou, zejména dodržováním základních lidských práv, respektováním práv ostatních podnikatelských subjektů.
Dodržovat a plnit své povinnosti a závazky vůči státu, zejména v oblasti daňové povinnosti, vedení účetnictví a dodržování zákonných norem státu, zvláště takových, které upravují možnosti podnikání, živností a koncesí.
Dodržovat a plnit své povinnosti a závazky vůči zaměstnancům, zejména v oblasti pracovně právních vztahů, nediskriminace osob, pracovního prostředí, komunikace a odměňování.
Dodržovat a plnit své povinnosti a závazky vůči svým zákazníkům, zejména pak respektovat práva zákazníků v souladu s vlastními právy, udržovat pravdivou a nezkreslenou komunikaci se zákazníky, odpovídat za výrobek z pohledu kvality, bezpečnosti, norem a předpisů, zdržet se poskytování úplatků, nebo aktivit, které je možné za úplatek označit.
Dodržovat a plnit své závazky a povinnosti ke svým obchodním partnerům, zvláště dodržovat smluvně stanovené platební a dodací podmínky, podporovat společné zájmy a budovat vzájemnou důvěru.
Dodržovat pravidla poctivé soutěže vůči konkurenci, zejména respektovat vlastnická, autorská a jiná práva, nepoškozovat dobré jméno konkurence a informace o konkurenci obstarávat pouze legálními prostředky.
SE ZDRŽÍ:
Dodatek:
Etický kodex členů POPAI CENTRAL EUROPE byl schválen Valnou hromadou POPAI CENTRAL EUROPE dne 25. 5. 2023. Od data schválení je považován Etický kodex za platný a na základě porušení jeho ustanovení může být z rozhodnutí Valné hromady zrušeno provinivšímu se subjektu členství v POPAI CENTRAL EUROPE.
Etický kodex členů POPAI CENTRAL EUROPE ve formátu MS Word (32,5 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS