Impuls a interaktivita patří mezi klíčové fenomény dnešní komunikace v prodejních místech.
Proto byly také hlavní linkou konference Marketing at-retail POPAI forum, kterou pod titulem „Jak lépe komunikovat v místě prodeje?“ uspořádala na konci listopadu v Praze středoevropská pobočka POPAI.
Co se o nákupním impulsu v současnosti ví, jak se na jeho význam dívají odborníci a jaké jsou současné trendy v nákupním chování, prozradili přednášející v první části konference.
Přednáškový blok na téma nových in-store technologií, který proběhl v druhé části programu, se zabýval možnostmi a perspektivami digitálních médií z hlediska jejich interakce se zákazníky a také vyvolal velmi podnětnou diskuzi o šancích těchto médií na našem trhu.
Informace o obsahu jednotlivých prezentací konference najdete v příloze.
Daniela Krofiánová
Záznam z konference (111,5 KB) |
Záznam z konference |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS