Impuls a interaktivita v in-store nabývají na důležitosti

Vloženo: 22.7.2010

Impuls a interaktivita patří mezi klíčové fenomény dnešní komunikace v prodejních místech.

Proto byly také hlavní linkou konference Marketing at-retail POPAI forum, kterou pod titulem „Jak lépe komunikovat v místě prodeje?“ uspořádala na konci listopadu v Praze středoevropská pobočka POPAI.
Co se o nákupním impulsu v současnosti ví, jak se na jeho význam dívají odborníci a jaké jsou současné trendy v nákupním chování, prozradili přednášející v první části konference.

Přednáškový blok na téma nových in-store technologií, který proběhl v druhé části programu, se zabýval možnostmi a perspektivami digitálních médií z hlediska jejich interakce se zákazníky a také vyvolal velmi podnětnou diskuzi o šancích těchto médií na našem trhu.

Informace o obsahu jednotlivých prezentací konference najdete v příloze.

Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

Záznam z konference (111,5 KB)

Záznam z konference

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS