(Archiv) Program konference POPAI FÓRUM 2016

24. 11. 2016

Konferenční centrum GRANDIOR Hotel Prague (dříve U Hájků), Na Poříčí 42, Praha 1

Program akce

  9,00 – 10,00 | Registrace účastníků

10,00 – 10,10 | Úvodní slovo

10,10 – 12,30 | Dopolední část konference

12,30 – 13,45 | Polední bufet

13,45 – 15,45 | První odpolední přednáškový blok

15,45 – 16,20 | Pauza, občerstvení

16,20 – 18,00 | Druhý odpolední přednáškový blok

19,30 – 24,00 | Gala večer POPAI AWARDS 2016

Konferenci moderuje Jaroslav Tamchyna, prezident Franchise Clubu

Hlavní tematické bloky programu konference

Alternativní distribuční cesty:

rozvoj nových cest, prodejních konceptů a prodejních kanálů

10:10 – 10:40   Vývoj a trendy v retailu. Výzkum WELLEN potvrzuje roli značky

•  Retail je platforma, kde zákazník přichází do přímého kontaktu nejen se zbožím, ale také s čím dál tím více důležitější značkou. A to i v České republice.
•  Návrat in-store k hodnotám značky a její role při nákupním rozhodování.
•  Nakupujeme tam, kde se nám nakupuje pohodlně. Svět retailu „po ceně“.

Přednášející: Linda Petrová, Creative Director, WELLEN a.s.
                      Petr Šimek, Managing Director Wellen

10:40 – 11:10   BONAVITA v Globusu

Případová studie nového přístupu k tvorbě, implementaci a optimalizaci POP médií.Komunikační retailová kampaň by měla být výsledkem spolupráce maloobchodníka, značky a POP agentury. Představíme Vám pilotní projekt unikátně komplexního přístupu k in-store komunikaci značky BONAVITA v prodejnách Globus.

Přednášející: Martin Boček, CRS Manager, Global Marketing
                      Jan Ficl, Senior Marketing Manager BONAVITA
                      Michaela Žampachová
,Corporate design - Corporate identity, Globus

11:10 – 11:40   Jak s pomocí semiotiky zefektivnit POP komunikaci v Česku?

•  Využití sémiotiky a kulturního insightu pro budování kompaktního in-store zážitku
• 
Potenciál využití sémiotických přístupů v tvorbě POP komunikace
•  Zhodnocení případových studií formou sémiotického miniprůzkumu české in-store komunikace
•  Optimalizace a implementace - tipy a doporučení pro zvýšení účinnosti POP kampaní

Přednášející: Martina Olbertová, Chief Meaning Officer, MartinaOlbertova.com, Transforming Brand Value Through The Power of Meaning

11:40 – 12:25  
Rebranding jako inovativní nástroj dalšího růstu

•  Jak přimět zákazníky, aby milovali právě vaše místo prodeje?
•  Průvodce rychle rostoucím oborem s praktickými ukázkami, jak využit rebranding k navýšení prodejů a změny image značky.
•  Místo prodeje jako prostředí pro lidi.

Přednášející:Radomír Klofáč, Jednatel, MORIS design
                     Michal Richtr, Managing partner, Dynamo design
                    
Radim Synek, Ředitel úseku finančních trhů a retailového bankovnictví Banka Creditas
                    
Jiří Salajka, Ředitel odboru marketingu a rozvoje produktů Banka Creditas

12:30 – 13:45 | Polední bufet

13:45 – 14:15   The next step: Behavioural Marketing

Přednášející: Cesar Montes, Global Chief Intelligence Officer Chief Strategy Officer - EMEA Geometry Global, UK
Přednáška proběhne v angličtině

Ze sortimentu se stává služba a nové přístupy k zákazníkovi

14:15 – 14:45   Jedinečný recept YEME Slovensko

•  Vyplňuje mezeru na trhu, nostalgie po tradičních, kvalitních, poctivých produktech, odlišení od standardních prodejen, zaměření na přirozenou lidskost, péči o zákazníka formou  přímého a osobního kontaktu, příjemné nákupní zážitky.
•  Pohled na stav a budoucnost stávajícího maloobchodu, srovnání s mass retailem z pohledu odborníka s dlouholetou praxí v retailu.

Přednášející: Peter Varmuža, Generální ředitel YEME

14:45 – 15:15   Když eshop je málo a kamenný obchod zase moc

•  Inspirace a zkušenosti s  prošlapáváním nové cesty prodeje dioptrických brýlí a nabourávání desítky let zaběhnutého obchodního modelu.
•  Jak přivést zákazníky a přesto neinvestovat ani korunu do marketingu.
•  Jaká je inspirace tohoto inovativního konceptu pro jiné sortimentní oblasti.

Přednášející: Pavel Tichý, ředitel společnosti Optiscont

15:15 – 15:45   Prodej končí. Pronájem začíná. Jste připraveni?

•  Prodeje klesají, pronájmy raketově rostou. Začalo to auty a telefony, pokračuje vybavením domácnosti. Jak se tento trend pomítá v dalších sortimentních oblastech?
•  Jste připraveni na scoring a podpisy smluv v místě prodeje namísto placení?
•  Jste připraveni prodávat služby, ne výrobky?

Přednášející: Oleg Vojtíšek, Strategic Business Director, Alza.cz

15,45 – 16,20 | Pauza, občerstvení

16:20 – 16:40   Využití holistických koncepcí pro retail

Přednášející: Franz Harmer, CEO Thirtyseventy Digital
Přednáška proběhne v angličtině.

16:40 – 17:10  Úspěšný In-store startup

How Retailers can convert browsers into buyers

How implicit Shopper Insight influence in-store strategy design – a live case with a top German Retailer

Přednášející:
Tobias Schediwy, Regional Head of Shopper CEE-META, GfK Austria
Valerio Placidi, CEO Grotini Lab Itálie
Milan Šimek, CEO, SEWIO

Přednáška proběhne v angličtině.

Ekologický trend budoucnosti

17:10 – 17:55   Vize zahraničního experta - společenská odpovědnost ve sféře marketingu a retailu

•  Význam CSR aktivit a jejich pozitivní dopad  na vývoj v oblastech marketingu a retailu.
•  CSR  jako nástroj růstu ekonomické výkonnosti firmy.
•  Markethic -  nový model zodpovědného retail marketingu
•  Zodpovědná značka -  výzva pro firmu, sdílení přidané hodnoty.
•  Příklady z různých oblastí trhu.

Přednášející: Marc Jacouton, ředitel RSE DEVELOPPEMENT, Francie
Přednáška ve francouzštině bude tlumočena do češtiny.

17:55 – 18:00   Závěr konference


Změna programu vyhrazena

Ke stažení: Kompletní informace "Popai day 2016" - formát PDF, velikost 1.3MB

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS