9,00 – 10,00 | Registrace účastníků
10,00 – 10,10 | Úvodní slovo
10,10 – 12,30 | Dopolední část konference
12,30 – 13,45 | Polední bufet
13,45 – 15,45 | První odpolední přednáškový blok
15,45 – 16,20 | Pauza, občerstvení
16,20 – 18,00 | Druhý odpolední přednáškový blok
19,30 – 24,00 | Gala večer POPAI AWARDS 2016
Konferenci moderuje Jaroslav Tamchyna, prezident Franchise Clubu
Hlavní tematické bloky programu konference
Alternativní distribuční cesty:
rozvoj nových cest, prodejních konceptů a prodejních kanálů
10:10 – 10:40 Vývoj a trendy v retailu. Výzkum WELLEN potvrzuje roli značky
• Retail je platforma, kde zákazník přichází do přímého kontaktu nejen se zbožím, ale také s čím dál tím více důležitější značkou. A to i v České republice.
• Návrat in-store k hodnotám značky a její role při nákupním rozhodování.
• Nakupujeme tam, kde se nám nakupuje pohodlně. Svět retailu „po ceně“.
Přednášející: Linda Petrová, Creative Director, WELLEN a.s.
Petr Šimek, Managing Director Wellen
10:40 – 11:10 BONAVITA v Globusu
Případová studie nového přístupu k tvorbě, implementaci a optimalizaci POP médií.Komunikační retailová kampaň by měla být výsledkem spolupráce maloobchodníka, značky a POP agentury. Představíme Vám pilotní projekt unikátně komplexního přístupu k in-store komunikaci značky BONAVITA v prodejnách Globus.
Přednášející: Martin Boček, CRS Manager, Global Marketing
Jan Ficl, Senior Marketing Manager BONAVITA
Michaela Žampachová,Corporate design - Corporate identity, Globus
11:10 – 11:40 Jak s pomocí semiotiky zefektivnit POP komunikaci v Česku?
• Využití sémiotiky a kulturního insightu pro budování kompaktního in-store zážitku
• Potenciál využití sémiotických přístupů v tvorbě POP komunikace
• Zhodnocení případových studií formou sémiotického miniprůzkumu české in-store komunikace
• Optimalizace a implementace - tipy a doporučení pro zvýšení účinnosti POP kampaní
Přednášející: Martina Olbertová, Chief Meaning Officer, MartinaOlbertova.com, Transforming Brand Value Through The Power of Meaning
11:40 – 12:25 Rebranding jako inovativní nástroj dalšího růstu
• Jak přimět zákazníky, aby milovali právě vaše místo prodeje?
• Průvodce rychle rostoucím oborem s praktickými ukázkami, jak využit rebranding k navýšení prodejů a změny image značky.
• Místo prodeje jako prostředí pro lidi.
Přednášející:Radomír Klofáč, Jednatel, MORIS design
Michal Richtr, Managing partner, Dynamo design
Radim Synek, Ředitel úseku finančních trhů a retailového bankovnictví Banka Creditas
Jiří Salajka, Ředitel odboru marketingu a rozvoje produktů Banka Creditas
12:30 – 13:45 | Polední bufet
13:45 – 14:15 The next step: Behavioural Marketing
Přednášející: Cesar Montes, Global Chief Intelligence Officer Chief Strategy Officer - EMEA Geometry Global, UK
Přednáška proběhne v angličtině
Ze sortimentu se stává služba a nové přístupy k zákazníkovi
14:15 – 14:45 Jedinečný recept YEME Slovensko
• Vyplňuje mezeru na trhu, nostalgie po tradičních, kvalitních, poctivých produktech, odlišení od standardních prodejen, zaměření na přirozenou lidskost, péči o zákazníka formou přímého a osobního kontaktu, příjemné nákupní zážitky.
• Pohled na stav a budoucnost stávajícího maloobchodu, srovnání s mass retailem z pohledu odborníka s dlouholetou praxí v retailu.
Přednášející: Peter Varmuža, Generální ředitel YEME
14:45 – 15:15 Když eshop je málo a kamenný obchod zase moc
• Inspirace a zkušenosti s prošlapáváním nové cesty prodeje dioptrických brýlí a nabourávání desítky let zaběhnutého obchodního modelu.
• Jak přivést zákazníky a přesto neinvestovat ani korunu do marketingu.
• Jaká je inspirace tohoto inovativního konceptu pro jiné sortimentní oblasti.
Přednášející: Pavel Tichý, ředitel společnosti Optiscont
15:15 – 15:45 Prodej končí. Pronájem začíná. Jste připraveni?
• Prodeje klesají, pronájmy raketově rostou. Začalo to auty a telefony, pokračuje vybavením domácnosti. Jak se tento trend pomítá v dalších sortimentních oblastech?
• Jste připraveni na scoring a podpisy smluv v místě prodeje namísto placení?
• Jste připraveni prodávat služby, ne výrobky?
Přednášející: Oleg Vojtíšek, Strategic Business Director, Alza.cz
15,45 – 16,20 | Pauza, občerstvení
16:20 – 16:40 Využití holistických koncepcí pro retail
Přednášející: Franz Harmer, CEO Thirtyseventy Digital
Přednáška proběhne v angličtině.
16:40 – 17:10 Úspěšný In-store startup
How Retailers can convert browsers into buyers
How implicit Shopper Insight influence in-store strategy design – a live case with a top German Retailer
Přednášející:
Tobias Schediwy, Regional Head of Shopper CEE-META, GfK Austria
Valerio Placidi, CEO Grotini Lab Itálie
Milan Šimek, CEO, SEWIO
Přednáška proběhne v angličtině.
Ekologický trend budoucnosti
17:10 – 17:55 Vize zahraničního experta - společenská odpovědnost ve sféře marketingu a retailu
• Význam CSR aktivit a jejich pozitivní dopad na vývoj v oblastech marketingu a retailu.
• CSR jako nástroj růstu ekonomické výkonnosti firmy.
• Markethic - nový model zodpovědného retail marketingu
• Zodpovědná značka - výzva pro firmu, sdílení přidané hodnoty.
• Příklady z různých oblastí trhu.
Přednášející: Marc Jacouton, ředitel RSE DEVELOPPEMENT, Francie
Přednáška ve francouzštině bude tlumočena do češtiny.
17:55 – 18:00 Závěr konference
Změna programu vyhrazena
Ke stažení: Kompletní informace "Popai day 2016" - formát PDF, velikost 1.3MB
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS