Konference POPAI FÓRUM 2020
HODINA PRAVDY
26. 11. 2020, od 13.00 do 16.30 hod
Program konference bude přenášen online.
Asociace POPAI CENTRAL EUROPE pořádá již 12. ročník konference POPAI FÓRUM o zásadních trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu.
Co přinášíme letos?
Teorie PHD definuje ideální retail jako kombinaci 3 světů: fyzického (P - physical), lidského (H - human) a technologického (D - digital). Pouze kombinace těchto přístupů přináší vše, co zákazníci očekávají. Jaká jsou reálná svědectví a nové příklady z retailového trhu, které potvrzují rovnocenný význam fyzického prostředí, lidského faktoru a vyspělých technologií?
Protože si uvědomujeme, jak velký a nepostradatelný kapitál v retailu představují právě ženy, ať už jako spotřebitelky, managerky nebo specialistky mnoha oborů, které s retailem souvisí, bude konference zcela v jejich rukách. Letošní POPAI FÓRUM moderují a své myšlenky i projekty prezentují pouze ženy.
Téma PHD očima žen z oboru dostalo vzhledem k současným turbulentním změnám ještě mnohem hlubší význam. Požádali jsme proto vybrané osobnosti o prezentace k jednomu ze 6 bodů, které globální organizace Shop! zveřejnila jako klíč k řešení v retailu: Convenience, Infrastructure, Cleanliness, Visual Communication, Operational Flow, Technology.
Programem konference vás provedou Andrea Vozníková, Research Director, InsightLab a Linda Petrová, Creative Strategist, WELLEN.
Přednášející a prezentace
Technology |
Female and technology in the modern world. |
Maria Lehnard, Integrated Marketing Lead, Microsoft CEE CMO Area |
Communication |
Co se děje v hlavách spotřebitelů? Komunikace nejen v době krize, psychologie spotřebitele. |
Jitka Vysekalová, čestná prezidentka České marketingové společnosti, expert v oblasti psychologického výzkumu trhu, psychologie spotřebitele, reklamy. |
Convenience |
Jak různé generace vnímají zážitek a nakupování ve fyzickém a digitálním světě? |
Petra Průšová, CEO for CEE, Kantar Insight |
Operational Flow |
Jak nastavit nejen pohodlí, ale i bezpečnost během návštěvy prodejny a zachovat zážitek se značkou. Jakou roli hraje personál? |
Olga Stanley, Communications Manager, ROSSMANN Czech Republic |
Technology in retail |
Pohled na budoucnost technologií v retailu s propojením na omnichannel včetně příkladů z našeho a zahraničního trhu. |
Nicole Lypinska, Creative Director, Cheil Czech and Slovak |
Cleanliness |
Jasná a čistá cesta zákazníka pobočkou. |
Monika Hrubá, Customer Experience Area Lead, Česká spořitelna, a.s. |
Infrastructure & Technology |
Jak udělat z technologií spojence. |
Lada Kohoutková, Activation Team Leader CZ,Plzeňský Prazdroj a.s. |
Podmínky účasti na konferenci POPAI FÓRUM 2020
Registrační poplatek pro účastníky připojené online
EARLY BIRDS pro včasně registrované účastníky, kteří se přihlásí do 31. 10. 2020, je účastnický poplatek 2.990 Kč + 21 % DPH.
Registrační poplatek při zaslání přihlášky po 31. 10. 2020 je 3.990 Kč + 21 % DPH.
Zvýhodněné podmínky účasti pro členy POPAI CE
- 3 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěnou účast zdarma,
- dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.
Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001 Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.
Účastnický poplatek uhraďte do data konání konference.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS