Archiv konference 2022

 

Konference POPAI FÓRUM 2022

24. 11. 2022  O2 universum, Praha 

od 09.00 do 17.00 hod, Českomoravská 2345/17, 190 00 Praha 9 – Libeň.

 

Nová éra retailu – kamenný obchod se vrací na výsluní

 

14. ročník konference o trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu Letos opět v omnichannel formě: vystoupení v prezenční formě a networking, ale také online prezentace, reportážní vstupy, interakce s účastníky

  • Moderní technologie nás obklopují na každém kroku. Pronikají také do retailu a díky nim se retail stává technologicky čím dám vyspělejším. S jakými technologiemi se budeme v retailu běžně setkávat? Co budeme jako zákazníci považovat za technologicky samozřejmé a co se stane běžným standardem?
  • Pomocí technologií získáváme data užitečná pro pochopení jak zákaznického chování, tak informace vztahující se ke zboží. Jaké kategorie, v jakých obdobích, v jakých částkách zákazník nakupuje? Co se děje se zbožím, než se dostane k zákazníkovi a dokážeme jeho cestu sledovat? Co všechno lze získat a vyhodnocovat?
  • V posledních letech retail ukazuje svou dynamiku. Vznikají nové koncepty a formy obchodů. Kategorie, u kterých bychom to dříve nepředpokládali.
  • Zákazník se stává v nákupu a konzumaci zodpovědnějším. Zajímá se a vyžaduje udržitelný přístup zejména v oblasti obalů.

To jsou témata, kterým se budeme věnovat na letošní konferenci, kterou moderují

Vlasta Vlasáková, Customer Experience Specialist, Budějovický Budvar 

Martin Hasilík, jednatel společnosti Authentica

 


Program akce

  8.30 - 9.30    Registrace
  9.30 - 9.40    Úvodní slovo
  9.40 - 10.50  První část dopoledního programu: Technologicky vyspělý retail
10.50 - 11.05  Pauza
11.05 - 12.10  Druhá část dopoledního programu: Technologicky vyspělý retail, Data v retailu
12.10 - 13.00  Pauza na oběd
13.05 - 14.50  První část odpoledního programu: Data v retailu, Nové koncepty prodejen
14.50 - 15.10  Pauza
15.10 - 16.50  Druhá část odpoledního programu: Trend udržitelnosti v retailu
16.50 - 17.00  Závěr konference
18.30 - 19.30  Networking, registrace účastníků společenského večera, welcome drink
19.30 - 23.30  Společenský večer POPAI DAY 2022 s vyhlášením výsledků oborových soutěží


 

Tematické bloky -  prezentace a přednášející

 

Technologicky vyspělý retail


Bezobslužná prodejna COOP - Jaké jsou nové zkušeností s prodejem a zákaznickou spokojeností?

Přednášejí:

Pavel Kozler, jednatel KNOWINSTORE s.r.o.

Lukáš Němčík, Head of marketing & Development, COOP

 

Jak efektivně řídit online a offline store v jednom?

Jaké nástroje a procesy značky využívají, aby se k nim zákazníci vraceli  - online i offline.

Přednáší: Petr Žikovský, Head fo Sales Development v Retailu, ADASTRA

 

Trendy ze světa retailových technologií

Reportáž : Ariel Haroush, CEO, Outform, USA

 

Technologicky vyspělý retail. Data v retailu


Chytrá digitální řešení v retailu

Přednáší: Denis Hařovský, Professional B2B Pre/Post Sales, Czech and Slovak, Samsung Electronics

 

Vývoj obchodních center v číslech a pohled provozovatele

Přednáší: Jan Hübner, Founder a CEO, Shopingy

 

Data v retailu, Nové koncepty prodejen


Jaká data dokážeme využívat z věrnostních karet

Přednáší: Vladimír Rejlek, Ředitel Marketingu & Inovace, EDENRED

 

Nový koncept online kurýrní služby na retailovém trhu

Reportáž: Jan Foret, General Manager pro Wolt česko

 

Diskuzní panel: Technologicky vyspělý retail, data v retailu 

Účastníci diskuze:

Markéta Havlíčková, Activation Team Leader, Plzeňský Prazdroj

Petr Blabla, Head of Digital Retail & Adastra Lab, Adastra Czech Republic

Ondřej Bystroň, Head of retail design, CZECH PROMOTION   

 

Funguje 60 let starý koncept i dnes? 

Přednáší: Iveta Kutišová, Head of Communication operation, IKEA Group

 

Nový koncept unikátního showroomu buduje pozitivní zákaznickou zkušenost

Reportáž : Roman Kubálek, Obchodní ředitel VEKRA, Ondřej Bystroň, Head of Retail Design, CZECHPROMOTION 

              

TRAFICON  - Tabákové prodejny a jejich vývoj   

Přednáší: Daniel Tomeš, Founder, DT Holding / Traficon

 

Trend Udržitelnosti v retailu


Vítejte v udržitelném světe kosmetiky / Reportáž : LUSH

 

Jak efektivně komunikovat o udržitelnosti se zákazníkem?  

Přednáší: Alice Machová, Partner, Central Cluster Leader for Financial Accounting Advisory Services , Climate Change and Sustainability Services, EY Česká republika

 

Clean Future       

Přednáší: Lenka Křížová, Home Care Business Unit Leader CRSR, UNILEVER

 

Budoucnost vidíme cirkulárně

Přednáší: Michal Šlechta, Ředitel marketingu, Mattoni 1873

 

Budějovický Budvar sází na udržitelnost

Přednáší: Robert Chrt, Director Strategy&Business Development, Budějovický Budvar

 

Udržitelné in-store realizace / Reportáž: Nestlé Česko

 

Diskuzní panel: Trend udržitelnosti v retailovém prostředí 

Účastníci diskuze:

Olga Stanley, Manažerka komunikace, ROSSMANN

Tomáš Myler, Vedoucí firemní komunikace, LIDL

Šárka Drábková, Sustainability Programe Manager, Orkla Foods Česko a Slovensko

Leoš Máslo, Project Manager POS & POP, THIMM pack’n’display

 

Změna programu vyhrazena

 

 

 
 

 

Teaser z POPAI DAY 2021

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS