POPAI STUDENT AWARD 2009 – ocenění pro nejlepší studentský design POP materiálu

Projekt studentské soutěže patří mezi úspěšné projekty  POPAI CE, které jsou realizovány v rámci programu spolupráce se studenty vysokých škol se specializací  na podlinkovou marketingovou komunikaci. Zájem o tuto soutěž rok od roku roste a do letošního  třetího ročníku  soutěže POPAI STUDENT AWARD 2009 bylo zařazeno 43 studentských prací, což představuje  více jak  100%  nárůst  účasti ve srovnání s  prvním zahajovacím ročníkem.

Projekt studentské soutěže patří mezi úspěšné projekty  POPAI CE, které jsou realizovány v rámci programu spolupráce se studenty vysokých škol se specializací  na podlinkovou marketingovou komunikaci. Zájem o tuto soutěž rok od roku roste a do letošního  třetího ročníku  soutěže POPAI STUDENT AWARD 2009 bylo zařazeno 43 studentských prací, což představuje  více jak  100%  nárůst  účasti ve srovnání s  prvním zahajovacím ročníkem.


Partnery letošního soutěže POPAI STUDENT AWARD 2009 jsou společnosti Coca Cola HBC Česká republika spol. s r.o., Energizer Czech, spol. s r.o. a Soare Sekt a.s..  
Tento ročník soutěže rovněž podporuje Asociace komunikačních agentur (AKA), která se do projektu soutěže zapojila jako odborný partner.

Studenti soutěžili o nejlepší design POP materiálu dle zadaného briefu od  třech konkrétních  zadavatelů.

Cílem zadání společnosti Energizer  Czech, spol. s r.o. bylo  vystavení a prezentace vybraných produktů v kategorii mokrého holení  na prodejních stojanech v zónách pro sekundární vystavení, které budou zároveň sloužit jako prodejní zásobníky daného zboží  a pro prezentaci produktů a firmy.

Zadání společnosti  Soare Sekt.s.  bylo  zaměřeno na zvýraznění „dětského sektu“ Robby Bubble v místě prodeje jakožto skvělého společníka na dětskou party.  Požadovaným typem POP materiálu je prodejní stojan, který je určen pro maloobchod a hypermarkety s potravinářským zbožím s možností použití také na čerpacích stanicích. 

Brief společnosti Coca-Cola HBC Česká republika měl za cíl navýšit frekvenci nákupů/objednávek produktů Coca-Cola, Coca-Cola Zero a  Coca-Cola Light RGB v segmentu HoReCa  prostřednictvím inovativních POP prostředků, které jsou umístěny na stolech a na baru. POP by mělo skutečně vyvolat impuls ke spotřebě výše zmíněných nápojů.

Práce byly hodnoceny odbornou komisí, která  zasedala na konci září 2009 a která byla  složena ze zástupců z oblasti designu, zástupců zadavatelů reklamy, zástupců vyhlašovatele soutěže, zástupců z technologie – výroby POP a zástupců VŠ.


Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI STUDENT AWARD 2009

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže  POPAI STUDENT AWARD 2009 se uskutečnilo 26. listopadu 2009 v rámci gala večera v Clarion Congress Hotel Prague v Praze 9.  

Na základě hodnocení odborné poroty byly oceněny tři vítězné práce:

V kategorii nejlepší design POP materiálu dle briefu společnosti Coca-Cola HBC Česká republika získala nejlepší hodnocení práce Stojan na nápojové lístky Coca-Cola, autor Filip Močička, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.

V kategorii  nejlepší design POP materiálu dle briefu společnosti Soare Sekt získala nejlepší hodnocení práce Párty bez Robby Bubble není párty, autorka Anna Melecká , Fakulta umění, Ostravská univerzita.

V kategorii nejlepší design POP materiálu dle briefu společnosti Energizer Czech, spol. s r.o
získala nejlepší hodnocení práce Stojan na holítka Wilkinson Sword, autorka Adéla  Kandrnálová, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.

V příloze najdete katalog soutěž s vybranými úspěšnými návrhy studentů POPAI STUDENT AWARD 2009.

Daniela Krofiánová

Soubory ke stažení

Katalog POPAI STUDENT AWARD 2009 (719,61 KB)

Katalog POPAI STUDENT AWARD 2009

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS