POPAI STUDENT AWARD 2011 - nejlepší studentské návrhy POP materiálů byly oceněny

Soutěž je přehlídkou studentských návrhů POP materiálů, které jsou vytvořeny dle zadaného briefu od konkrétních partnerů -  zadavatelů reklamy. POPAI CE tak dlouhodobě rozvíjí zajímavou  spolupráci se studenty a zástupci středních a vysokých odborných a uměleckých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku.

Soutěž je přehlídkou studentských návrhů POP materiálů, které jsou vytvořeny dle zadaného briefu od konkrétních partnerů -  zadavatelů reklamy. POPAI CE tak dlouhodobě rozvíjí zajímavou  spolupráci se studenty a zástupci středních a vysokých odborných a uměleckých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku.

 
V závěru loňského roku vyhlásila  POPAI CE výsledky soutěže POPAI STUDENT AWARD 2011 během gala večera POPAI  AWARDS dne 22.11. 2011 v Hotelu Prahana kterém převzali vítězové  jednotlivých kategorií  ocenění z rukou zástupců partnerů soutěže.  

Partnery tohoto ročníku soutěže byly společnosti Budějovický Budvar,  Coca-Cola HBC Česká republika, EUROPASTA a Soare sekt.

Zadáním společnosti Budějovický Budvar bylo navrhnout podlahový stojan (display) pro nealkoholické pivo Budweiser Budvar ve formátu 0,5 l plech, který bude využit ve větších obchodních řetězcích (hypermarkety, supermarkety) a na čerpacích stanicích.  Cílem projektu bylo mimo jiné podpořit impulsní nákupy nealkoholického piva Budweiser Budvar v plechu, posílit povědomí o tomto produktu a u cílové skupiny budovat dlouhodobý emoční vztah ke značce.

Na základě hodnocení odborné poroty zvítězila v kategorii „Design POP materiálu dle briefu společnosti Budějovický Budvar“ práce Podlahový stojan a POP produkt pro nealkoholické pivo Budweiser Budvar Milana Marka z UTB ve Zlíně.

Požadavkem společnosti Coca-Cola bylo vytvořit vhodnou POP aplikaci pro produkty 3 Coke = Coca–Cola, Coca-Cola zero a Coca-Cola light. POP by mělo zajistit zajímavé vystavení / prezentaci uvedených produktů k jídlu s cílem navýšit prodej těchto nápojů k menu.  Jedná se o zviditelnění produktů Coca Cola v segmentu ON PREMISE -  Horeca, Fast Food.

Jako nejlepší v kategorii „ Design POP materiálu dle briefu společnosti Coca-Cola HBC Česká republika“ byl vyhodnocen návrh  Coca-Cola  - Holky, co tě osvěží“, jehož autorem je Ondřej Kolísek z Ostravské univerzity.

Brief společnosti EUROPASTA SE se týkal podpory nového  positioningu  značky ADRIANA. Cílem zadání byl návrh imageového  stojanu pro tuto značku , který primárně podporuje  novou komunikační strategii značky s ohledem na zdravý životní styl a sekundárně pak je využíván při zavádění  nových produktů  a prezentaci  produktů v rámci cross promotion.

Vítězem v kategorii „Design POP materiálu dle briefu společnosti Europasta“ se stal Michal Hladík  z UTB se svým návrhem „Adriana POP stojan“.

Společnost Soare sekt zdůraznila, že navrhovaný prodejní stojan je určen převážně pro prodejny s květinami s možností použití v sítích čerpacích stanic při prodeji květin. Cílem POP je upozornit v místě prodeje na možnost zakoupení francouzského sektu Soare sekt Elegance ke kytici květin a vytvořit emotivní spojení sektu a květiny. Značka Soare Elegance je ve spojení s květinou dokonalým dárkem pro výjimečné chvíle plné emocí a očekávání.

Na prvním místě se v kategorii „Design POP materiálu dle briefu společnosti Soare sekt “ umístila pod názvem „Prodejní stojan na Soare sekt Elegance“ práce Petry Žďárské z UTB.  

V příloze je katalog POPAI STUDENT AWARD 2011 s galerií vybraných soutěžních prací.


Další informace

POPAI CE
Daniela Krofiánová
Tel. +420  775 989 853en
e-mail: dkrofianova@popai.cz

Marcela Pazourková
Tel.  +420 608 257701
e-mail: mpazourkova@popai.cz

Soubory ke stažení

4273_POPAI_studentska_brozura_2011_SCREE (3,18 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS