Soutěž je přehlídkou studentských návrhů POP materiálů, které jsou vytvořeny dle zadaného briefu od konkrétních partnerů - zadavatelů reklamy. POPAI CE tak dlouhodobě rozvíjí zajímavou spolupráci se studenty a zástupci středních a vysokých odborných a uměleckých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku.
Soutěž je přehlídkou studentských návrhů POP materiálů, které jsou vytvořeny dle zadaného briefu od konkrétních partnerů - zadavatelů reklamy. POPAI CE tak dlouhodobě rozvíjí zajímavou spolupráci se studenty a zástupci středních a vysokých odborných a uměleckých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku.
V závěru loňského roku vyhlásila POPAI CE výsledky soutěže POPAI STUDENT AWARD 2011 během gala večera POPAI AWARDS dne 22.11. 2011 v Hotelu Praha, na kterém převzali vítězové jednotlivých kategorií ocenění z rukou zástupců partnerů soutěže.
Partnery tohoto ročníku soutěže byly společnosti Budějovický Budvar, Coca-Cola HBC Česká republika, EUROPASTA a Soare sekt.
Zadáním společnosti Budějovický Budvar bylo navrhnout podlahový stojan (display) pro nealkoholické pivo Budweiser Budvar ve formátu 0,5 l plech, který bude využit ve větších obchodních řetězcích (hypermarkety, supermarkety) a na čerpacích stanicích. Cílem projektu bylo mimo jiné podpořit impulsní nákupy nealkoholického piva Budweiser Budvar v plechu, posílit povědomí o tomto produktu a u cílové skupiny budovat dlouhodobý emoční vztah ke značce.
Na základě hodnocení odborné poroty zvítězila v kategorii „Design POP materiálu dle briefu společnosti Budějovický Budvar“ práce „Podlahový stojan a POP produkt pro nealkoholické pivo Budweiser Budvar“ Milana Marka z UTB ve Zlíně.
Požadavkem společnosti Coca-Cola bylo vytvořit vhodnou POP aplikaci pro produkty 3 Coke = Coca–Cola, Coca-Cola zero a Coca-Cola light. POP by mělo zajistit zajímavé vystavení / prezentaci uvedených produktů k jídlu s cílem navýšit prodej těchto nápojů k menu. Jedná se o zviditelnění produktů Coca Cola v segmentu ON PREMISE - Horeca, Fast Food.
Jako nejlepší v kategorii „ Design POP materiálu dle briefu společnosti Coca-Cola HBC Česká republika“ byl vyhodnocen návrh „Coca-Cola - Holky, co tě osvěží“, jehož autorem je Ondřej Kolísek z Ostravské univerzity.
Brief společnosti EUROPASTA SE se týkal podpory nového positioningu značky ADRIANA. Cílem zadání byl návrh imageového stojanu pro tuto značku , který primárně podporuje novou komunikační strategii značky s ohledem na zdravý životní styl a sekundárně pak je využíván při zavádění nových produktů a prezentaci produktů v rámci cross promotion.
Vítězem v kategorii „Design POP materiálu dle briefu společnosti Europasta“ se stal Michal Hladík z UTB se svým návrhem „Adriana POP stojan“.
Společnost Soare sekt zdůraznila, že navrhovaný prodejní stojan je určen převážně pro prodejny s květinami s možností použití v sítích čerpacích stanic při prodeji květin. Cílem POP je upozornit v místě prodeje na možnost zakoupení francouzského sektu Soare sekt Elegance ke kytici květin a vytvořit emotivní spojení sektu a květiny. Značka Soare Elegance je ve spojení s květinou dokonalým dárkem pro výjimečné chvíle plné emocí a očekávání.
Na prvním místě se v kategorii „Design POP materiálu dle briefu společnosti Soare sekt “ umístila pod názvem „Prodejní stojan na Soare sekt Elegance“ práce Petry Žďárské z UTB.
V příloze je katalog POPAI STUDENT AWARD 2011 s galerií vybraných soutěžních prací.
Další informace
POPAI CE
Daniela Krofiánová
Tel. +420 775 989 853en
e-mail: dkrofianova@popai.cz
Marcela Pazourková
Tel. +420 608 257701
e-mail: mpazourkova@popai.cz
4273_POPAI_studentska_brozura_2011_SCREE (3,18 MB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS