Kategorie: Design POP materiálu dle briefu společnosti Nestlé – značka Nescafé
Práce č. 13 – Filip Močička, UTB - Fakulta multimediálních komunikací
Název: Čas na kávu! - parazitní prodejní stojan pro Nescafé
Kategorie: Design POP materiálu dle briefu společnosti Nestlé – značka Orion
Práce č. 29 – Nikola Mrázková , UTB - Fakulta multimediálních komunikací
Název: MaBAJA Palm Tree
Kategorie: Design POP materiálu dle briefu společnosti Shell
Práce č. 50 – Beáta Madajová, UTB - Fakulta multimediálních komunikací
Název: Oboustranný stojan Shell
Kategorie: návrh In-store komunikační kampaně dle briefu společnosti Nestlé - Maggi
1.místo
Název práce: Marketingová strategie - Maggi nápady Šťavnaté kuře s tymiánem
Autoři: Martina Chumanová, Daniela Tomanová , Nguyen Viet Hung, Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta Mezinárodních vztahů
2.místo
Název práce: Komunikační kampaň Maggi šťavnaté kuře
Autoři: Martin Šárek, Kristýna Jedličková, Ekaterina Murzaykina, Vysoká škola ekonomická v Praze
3.místo
Název práce: Komunikační kampaň – Nestlé Culinary
Autor: Zuzana Ulmanová, Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd
Název práce: Komplexní in-store komunikační kampaň
Autor: Josef Hanus, Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd
Zvláštní ocenění POPAI STUDENT AWARD 2014
Cena za kreativitu
Práce č. 7 – Katarína Ganobčíková, Technická univerzita vo Zvolene
Název: Parazitný stojan pre NESCAFÉ mixy
Cena sympatie
Práce č. 39 – Anna Langrová, Střední umělecká škola Ostrava
Název: Kanystr
POPAI-StudentAward (2,51 MB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS