EuroShop předvedl nejnovější technologie retailu

Vloženo: 6.4.2020

LCD obrazovky propojené s mobilním zařízením, interaktivní podlahy i chytré regály ukázal v Düsseldorfu veletrh EuroShop.

 

Letošní veletrh EuroShop, jenž se konal ve dnech 16. až 20. února v Düsseldorfu, opět dostál své pověsti globální akce, na kterou by měl přijít každý, kdo má co do činění s retailem. Během pěti dní jej navštívilo 94 tisíc návštěvníků, kteří si mohli prohlédnout vše od high-tech konceptů, tradičních POP komunikačních médií, chytrých kabinek, přes roboty, až po podlahové krytiny, nebo ramínka a pekárny na koblihy. A to vše od 2 300 vystavovatelů z 57 zemí.

Oproti předchozímu ročníku před třemi lety zde byl k vidění kontinuální a smysluplný evoluč­ní posun ještě nedávno revolučních technologií. Prezentovaná řešení nabízela praktickou integraci a funkční sladění komunikace, omnichannelu, au­tomatizace, personalizace a analytiky, a to nejen pod taktovkou nových specializovaných společnos­tí, ale i většiny technologických globálních lídrů jako IBM, SAP, Microsoft, Fujitsu a dalších.

Z technologií byly na veletrhu představeny napří­klad bluetooth tagy bez potřeby baterie, které mo­hou řešit nevýhody RFID technologie a do značné míry ji nahradit. Dále byly k vidění LCD obrazovky propojené ve svém obsahu přes QR kód s mobilním zařízením uživatele. Na nich si mohou zákazníci například nakoupit potraviny, třeba přímo z recep­tu, nebo si vybrat kosmetiku na základě fotografií nalíčených modelek.

Celý článek, jehož autorem je Daniel Jesenský a který publikoval odborný časopis Brands & Stories, najdete v příloze.

 

Soubory ke stažení

Stores_2020_01_Euroshop_Jesenský Daniel (1,14 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS