23.2.2017

Seminář BEST OF IN-STORE 2017

se konal 23. 2. 2017 od 13:00 do 16:00 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos s.r.o. Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1

Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře Best of in-store 2017.

 

Obecné informace o semináři:

  • Co skutečně funguje v in-store? Exkluzivní prezentace nových projektů v místě prodeje od zadání až po jejich implementaci a úspěšnost v in-store.
  • Nejúspěšnější realizace pro prodejní místa oceněné na POPAI AWARDS.
  • Inovativní formy komunikace se zákazníky v různých segmentech trhu a aktuální trendy na trhu  in-store komunikace. Inspirace a doporučení od tvůrců úspěšných řešení.

Program semináře

12,30 – 13,00  Registrace účastníků semináře

13,00 – 14,30   První část semináře

14,30 – 15,00   Pauza na kávu a občerstvení

15,00 -  16,00  Druhá část semináře

 

Případové studie nejnovějších in-store projektů a kampaní s vítězi POPAI AWARDS

Moderuje: Josef Kroulík, OFF TRADE Sales Manager, Budějovický Budvar, n. p.
 

Vitana Farmářské trhy

Jedinečná atmosféra vystavení je zaměřena na vizuální komunikaci novinky, na vyvolání chuti a naladění na moment spotřeby.

Přednášejí:
Šárka Drábková, In-store Manager  Vitana a.s.
Miroslav Obrátil, Project Manager, DAGO s.r.o.

 

Radegastovna

Nový  in-store koncept výrazně podporuje identitu značky díky originálnímu výtvarnému zobrazení, materiálům i silné regionální vazbě.

Přednášejí:
Karel Kraus, Trade & Shopper Marketing Director CZ&SK, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Jakub Zaoral, specialista pro Trade Design & Environment, Plzeňský Prazdroj, a.s.

 

Gimmo - virtuální promoter

Interaktivní novinka mezi reklamními nosiči s významným stop efektem navyšuje prodej a umožňuje změřit efektivitu kampaně.

Přednáší: Pavel Říha, Commercial Director CEE, ppm factum a.s.

 

Stojan Torch

Moderní in-store realizace splňuje rozdílné požadavky klienta na prezentaci i prodej a zároveň nabízí zákazníkovi možnost si nový produkt bezprostředně vyzkoušet. 

Přednáší: Adam Sedláček, Key Account Manager, Authentica, s.r.o.

 

SLUCHÁTKA MONTE CARLO PRO ŠKODA AUTO

Tajemství úspěchu komunikace a dlouhodobých vztahů se zákazníky.

Přednáší: Viera Černá, Obchodní ředitelka, Reda a.s.

 

Kampaň ROSHE 2

Kampaň pro prezentaci revolučního řešení funkční obuvi Nike Roshe využívá v in-store prostředí unikátních prvků pro dramatizaci benefitů ve 3D vystavení.

Přednáší: Petr Šimek, Managing Director, WELLEN a.s.

 

FLORA TO NEJLEPŠÍ Z OLEJŮ

Součástí úspěšné kampaně v obchodních centrech byl zážitkový koncept „olejového baru“ se zkušeným kuchařem, kolekce POP materiálů a motivace spotřebitelů k nákupu mimo jiné formou dárku. Akce podpořila nárůst strategických variant Flory v prodaném objemu i v prodané hodnotě výrobků.

Přednášejí:

Mojmír Špalek Managing Director, up brand activation, s.r.o.
zástupce společnosti Unilever ČR spol. s r.o. 

Změna programu vyhrazena

Podmínky účasti na semináři

Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma. 

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí  2.500,- Kč + DPH, tj. celkem 3.025,- Kč.

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:

3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové

IBAN CZ6855000000003933950001 

Soubory ke stažení

Best of Instore_2017_02_23 (157,65 KB)

 Pozvánka na seminář Best of Instore 2017
+ kompletní informace.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS