Seminář BEST OF IN-STORE 2017
se konal 23. 2. 2017 od 13:00 do 16:00 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos s.r.o. Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1
Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře Best of in-store 2017.
Obecné informace o semináři:
Program semináře
12,30 – 13,00 Registrace účastníků semináře
13,00 – 14,30 První část semináře
14,30 – 15,00 Pauza na kávu a občerstvení
15,00 - 16,00 Druhá část semináře
Případové studie nejnovějších in-store projektů a kampaní s vítězi POPAI AWARDS
Moderuje: Josef Kroulík, OFF TRADE Sales Manager, Budějovický Budvar, n. p.
Vitana Farmářské trhy
Jedinečná atmosféra vystavení je zaměřena na vizuální komunikaci novinky, na vyvolání chuti a naladění na moment spotřeby.
Přednášejí:
Šárka Drábková, In-store Manager Vitana a.s.
Miroslav Obrátil, Project Manager, DAGO s.r.o.
Radegastovna
Nový in-store koncept výrazně podporuje identitu značky díky originálnímu výtvarnému zobrazení, materiálům i silné regionální vazbě.
Přednášejí:
Karel Kraus, Trade & Shopper Marketing Director CZ&SK, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Jakub Zaoral, specialista pro Trade Design & Environment, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Gimmo - virtuální promoter
Interaktivní novinka mezi reklamními nosiči s významným stop efektem navyšuje prodej a umožňuje změřit efektivitu kampaně.
Přednáší: Pavel Říha, Commercial Director CEE, ppm factum a.s.
Stojan Torch
Moderní in-store realizace splňuje rozdílné požadavky klienta na prezentaci i prodej a zároveň nabízí zákazníkovi možnost si nový produkt bezprostředně vyzkoušet.
Přednáší: Adam Sedláček, Key Account Manager, Authentica, s.r.o.
SLUCHÁTKA MONTE CARLO PRO ŠKODA AUTO
Tajemství úspěchu komunikace a dlouhodobých vztahů se zákazníky.
Přednáší: Viera Černá, Obchodní ředitelka, Reda a.s.
Kampaň ROSHE 2
Kampaň pro prezentaci revolučního řešení funkční obuvi Nike Roshe využívá v in-store prostředí unikátních prvků pro dramatizaci benefitů ve 3D vystavení.
Přednáší: Petr Šimek, Managing Director, WELLEN a.s.
FLORA TO NEJLEPŠÍ Z OLEJŮ
Součástí úspěšné kampaně v obchodních centrech byl zážitkový koncept „olejového baru“ se zkušeným kuchařem, kolekce POP materiálů a motivace spotřebitelů k nákupu mimo jiné formou dárku. Akce podpořila nárůst strategických variant Flory v prodaném objemu i v prodané hodnotě výrobků.
Přednášejí:
Mojmír Špalek Managing Director, up brand activation, s.r.o.
zástupce společnosti Unilever ČR spol. s r.o.
Změna programu vyhrazena
Podmínky účasti na semináři
Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 2.500,- Kč + DPH, tj. celkem 3.025,- Kč.
Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové
IBAN CZ6855000000003933950001
Best of Instore_2017_02_23 (157,65 KB) |
Pozvánka na seminář Best of Instore 2017
|
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS