Certifikovaný kurz „Marketingová komunikace v místě prodeje II. pro pokročilé“
část B: Technologie, produkce a inovace v in-store
Certifikovaný kurz se konal 19.10. 2017 od 11,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos, Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.
Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře.
Tato forma specializovaného vzdělávacího programu je zaměřena na oblast marketingové komunikace v prodejních místech z hlediska vybraných a významných součástí tohoto oboru.
Co kurz účastníkům přinese:
Moderují:
Radomír Klofáč, Jednatel, MORIS design s.r.o.
Martin Hasilík, Jednatel, Authentica s.r.o
Program kurzu
10,15 – 11,00 Registrace účastníků semináře
11,00 – 12,40 První část semináře
12,40 – 13, 20 Pauza, občerstvení
13,20 – 14,20 Druhá část semináře
14,20 – 14,35 Pauza
14,35 – 16,00 Třetí část semináře
Hlavní tematické okruhy programu kurzu
Technologické trendy a inovace v in store komunikaci
Inovativní trendy v oboru a technologické trendy používané v in-store komunikačních projektech včetně ukázek realizovaných projektů v praxi.
Přednáší: Libor Jordán, Jednatel, DEKOR spol. s.r.o.
Materiály a technologie využívané k tvorbě komunikačních médií v místech prodeje
Představení jednotlivých materiálů a technologií pro výrobu komunikačních prostředků v in-store a přehled jejich využití.
Přednášejí: Martin Hasilík, Jednatel, Authentica s.r.o
Pavel Zemčík, Jednatel, GRD servis, s.r.o
Autorské právo pomocník i zbraň v oblasti ochrany designu
Zadávání projektů a tvorba designu z pohledu autorskoprávních vztahů. Jak usnadnit zadavatelům proces zadávání návrhů na nové projekty komunikace v prodejních místech, jak řešit problémy od vypsání tendru až po realizaci projektu a předání autorského díla.
Přednáší: Radomír Klofáč, Jednatel, MORIS design s.r.o.
Bezpečnost a pravidla pro používání POP prostředků v in-store
Přehled o normách a standardech, které je nutné znát pro bezproblémovou instalaci a využívání POP v prodejních místech. Jaká jsou rizika, o kterých musí být v této oblasti zadavatelé informováni?
Přednáší: Libor Jordán, Jednatel, DEKOR spol. s.r.o.
Martin Hasilík, Jednatel, Authentica s.r.o
Briefování II. pro pokročilé
Brief je klíčovým faktorem úspěšné komunikační kampaně.
Správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru.
Přednášejí: Radomír Klofáč, Jednatel, MORIS design s.r.o.
Martin Hasilík, Jednatel, Authentica s.r.o
Kuchařka polygrafie
Polygrafické taháky jsou souborem informací, návodů a vysvětlení pojmů z oblasti polygrafie a tisku obecně. Představují základ pro kvalitní zadání tiskoviny. Účastníci se rovněž seznámí s doporučeným obsahem objednávky tiskoviny a s pojmy využívanými v polygrafii tak, aby zadavatel správně komunikoval s tiskárnou.
Přednášejí: Daniel Brýdl, Obchodní ředitel, H.R.G. spol. s r.o.
Jan Gloser, obchodní zástupce H.R.G. spol. s r.o.
Komerční grafika – ekologický pohled
Prezentace řešení grafických folií a udržitelnosti, dopadu na životní prostředí. Projekty pro úsporu energie při výrobě světelných značení s využitím LED technologie.
Přednášejí: Eduard Perski, Sales supervisor, 3M
Jiří Makovec, Senior sales representative, 3M
Změna programu vyhrazena
Podmínky účasti na kurzu
Pro 2 zástupce z každé členské společnosti POPAI CE je účast na kurzu zdarma. V případě účasti více zástupců z jedné členské společnosti platí 50% sleva z účastnického poplatku pro 3. a dalšího zástupce.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 5.000 Kč + 21 % DPH, tj. celkem 6.050 Kč
2017_10_19_Certifikovaný kurz_Marketingové komunikace II_B_Nr2 (172,94 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS