16.3.2017

Seminář Zaměřeno na shoppera

se konal 16. 3. 2017 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.

Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře "Zaměřeno na shoppera".

 

 

Zaměřeno na shoppera
Od Millennials až po Baby boomers

Seminář POPAI CE se bude věnovat detailnímu vysvětlení jednotlivých cílových skupin současných českých zákazníků v retailu. 

Co je pro tyto cílové skupiny důležité a co naopak není? Jaké jsou jejich představy, očekávání, chápání světa…? Jakým způsobem komunikují nejen v in-store  a kde můžeme udělat největší chyby při komunikaci s nimi? Co ovlivňuje jejich nákupní zvyklosti a nákupní chování?

Program semináře se zaměří na

  • Rozbor jednotlivých generací v kontextu jejich nákupních misí a očekávání v in-store.
  • Jak životní hodnoty ovlivňují nákupní rozhodování a jak jich můžeme v in-storu využít.
  • Millennials a Baby Boomers. Jejich postoj k technologiím a inovacím. Praktické příklady jak na ně.

Moderuje: Petr Šimek, garant Klubu zadavatelů POPAI CE

Přednášejí

Adéla Hrušková, Consultant,  Nielsen ČR

Zdeněk Skála, Research Director Retail & Shopper,  GfK Czech Republic

Petra Průšová, CEO Kantar Consumer Insight for CEE region, Kantar Millward Brown

Změna programu vyhrazena.

Podmínky účasti na semináři

Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma. 

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000,- Kč + DPH, tj. celkem 3.630 ,- Kč

Soubory ke stažení

2017_03_16_Zaměřeno na Shopera_pozvanka (115,25 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS