Seminář Zaměřeno na shoppera
se konal 16. 3. 2017 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.
Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře "Zaměřeno na shoppera".
Zaměřeno na shoppera
Od Millennials až po Baby boomers
Seminář POPAI CE se bude věnovat detailnímu vysvětlení jednotlivých cílových skupin současných českých zákazníků v retailu.
Co je pro tyto cílové skupiny důležité a co naopak není? Jaké jsou jejich představy, očekávání, chápání světa…? Jakým způsobem komunikují nejen v in-store a kde můžeme udělat největší chyby při komunikaci s nimi? Co ovlivňuje jejich nákupní zvyklosti a nákupní chování?
Program semináře se zaměří na
Moderuje: Petr Šimek, garant Klubu zadavatelů POPAI CE
Přednášejí
Adéla Hrušková, Consultant, Nielsen ČR
Zdeněk Skála, Research Director Retail & Shopper, GfK Czech Republic
Petra Průšová, CEO Kantar Consumer Insight for CEE region, Kantar Millward Brown
Změna programu vyhrazena.
Podmínky účasti na semináři
Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000,- Kč + DPH, tj. celkem 3.630 ,- Kč
2017_03_16_Zaměřeno na Shopera_pozvanka (115,25 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS