14.6.2018 - 14.6.2018

Certifikovaný kurz POPAI CE „Základy in-store marketingové komunikace“

Naučte se s námi základy komunikace v místě prodeje a získejte certifikát!

Termín: 14. 6. 2018 od 9 do 16:30 hod

Místo konání: učebna 210, Rajská budova Vysoké Školy Ekonomické Praha (vchod z ul. Italská), nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3 - Žižkov

Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře.

Kurz je pojatý jako úvod do problematiky a základních oblastí oboru in-store marketingové komunikace pro začínající profesionály působící u výrobců, zadavatelů reklamy, maloobchodníků a reklamních agentur.

V kurzu přednášejí zkušení experti, kteří stále aktivně působí v předmětných oblastech oboru POP komunikace.

Součástí je také praktické cvičení – mini audit POP médií zaslaných přihlášenými účastníky.

Moderuje: Daniel Jesenský, Prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO


Program kurzu

09.00 – 09.30      Registrace účastníků 

09.30 – 10.00      Úvod do in-store komunikace

Vymezení, souvislosti a role komunikace v místech prodeje v komplexních marketingových komunikacích, společenská realita v pozadí nákupního chování a aktuální trendy, impulzní nákupní rozhodování a základní funkce POP komunikace.
Přednáší: Daniel Jesenský, Prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

 

10.05 – 10.50      Multisenzorická komunikace v POP

Smyslové vnímání, jeho vliv na nákupní chování zákazníka a stimulace smyslů.
Přednáší: Aleš Štibinger, Ředitel GAIA Group

 

10.55 – 11.40      Výzkum účinnosti POP komunikace a nákupního chování

Testování účinnosti POP médií a jejich vlivu na nákupní chování = základ úspěšných realizací.
Přednáší: Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR,  ACNielsen Czech Republic

 

11.45 – 12.30      Digitální komunikace v místech prodeje - možnosti a trendy

Změny v chování zákazníka a obchodníka, vliv technologického rozvoje na interakci mezi zákazníkem a obchodníkem, možnosti využití digitálních přístupů a technologií v moderní POP komunikaci.
Přednáší: Jiří Szántó, Interactive retail manager, WELLEN

 

12.30 – 13.10      Pauza na oběd
 

13.10 – 14.00      Základní principy funkční in-store komunikace

Základní prostorové a vizuální principy funkční tvorby a implementace POP komunikace. 
Přednáší: Daniel Jesenský, Prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

 

14.05 – 14.45      Brief  - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store

Správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru = úspěšná POP aktivita.
Přednášejí:  Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel  Authentica s.r.o, , Vlasta Vlasáková, Trade Marketing Manager Export, Budějovický Budvar, n.p.

 

14.45 – 15.10      Pauza
 

15.10 – 15.40      Praktické cvičení

Během kurzu proběhne praktické cvičení. Účastníci zašlou v předstihu (do 4. 6. 2018)  fotografie svých in-store projektů se stručným popisem.  Přednášející pak ve spolupráci s účastníky kurzu budou prezentované projekty komentovat s cílem poukázat na příležitosti k optimalizacím.

 

15.45 – 16.20      Stavba a průběh in-store komunikační kampaně

Od strategického plánování po vyhodnocení kampaně. Na případové studii reálné POP komunikační kampaně si ukážeme, jak funguje souhra komunikačních aktivit na cestě zákazníka k nákupu (path to purchase) a na čem všem v celém procesu tvorby, vzniku a implementace záleží, aby došlo k naplnění daných cílů.
Přednáší: Jan Šolta, National On-trade marketing manager, Plzeňský Prazdroj

 

16.20 – 16,30      Diskuze a ukončení

Na závěr kurzu absolventi získávají osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.

Změna programu vyhrazena.

Mediálním partnerem semináře je časopis Zboží & Prodej.


Podmínky účasti na semináři

Pro členy POPAI CE platí účast za zvýhodněných podmínek: 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,  dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 5.000 Kč + DPH, tj. celkem 6.050  Kč.


Po obdržení Vaší přihlášky k účasti na semináři Vám bude zaslána faktura.

Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve.

Soubory ke stažení

Certifikovaný kurz - Základy in-store marketingové komunikace (171,3 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS