Jak efektivně využít 3D reklamu v rámci věrnostních programů?
Termín: 17. 5. 2018 od 13,00 do 16,00 hod.
Místo konání: v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1
Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře Jak vyhodnocovat retail v nové době.
Dárkové předměty jako součást věrnostních programů jsou významným motivačním prvkem pro zvýšení věrnosti stávajících zákazníků, získání důvěry budoucích zákazníků a posílení dlouhodobého vztahu mezi klientem a značkou.
Jaké věrnostní programy fungují a proč?
Co vede firmy k založení věrnostních programů a jaký je správný výběr dárkových a reklamních předmětů?
Jak efektivně využít předměty 3D reklamy v rámci věrnostních programů?
Program semináře představí příklady a případové studie úspěšných věrnostních programů s využitím dárků z pohledu zadavatelů reklamy i dodavatelů dárkových předmětů.
Moderuje: Viera Černá, garant sekce Reklamní předměty POPAI CE
Přednášejí:
Marek Jedinák, Senior Brand Marketing Manager, Unilever CZ&SK
Štěpánka Lencová, Senior Project Manager, ČSOB
Miroslav Borkovec, Generální ředitel, Quo s.r.o.
Lucia Vavrinčíková, Vedoucí oddělení Sales Marketing, REDA a.s.
Ondřej Hruška, Jednatel, BRAND CONCEPT s.r.o.
Změna programu vyhrazena
Seminář proběhne pod garancí sekce Reklamní předměty POPAI CE.
Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.
Podmínky účasti na semináři
Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 2.000,- Kč + 21 %DPH, tj. celkem 2.420,- Kč.
Po obdržení Vaší přihlášky k účasti na semináři Vám bude zaslána faktura.
Jak efektivně využít 3D reklamu (162,15 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS