8.2.2018

BEST OF IN-STORE 2018

Termín:  8. 2. 2018 od 13,00 do 16,00 hod

Místo konání: v přednáškovém sále Erbia Congress Centrum (Aureole),  City Tower, 27. patro, Hvězdova 1716/2b, 140 78  Praha 4

Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře Best of in-store 2018.

  • Nenechte si ujít nové případové studie úspěšných řešení pro místo prodeje.
  • Program navazuje na předchozí ročníky akce a nabízí jedinečnou příležitost seznámit se s nejúspěšnějšími in-store realizacemi od zadání až po jejich implementaci v místě prodeje, které byly oceněny na právě uplynulém ročníku POPAI AWARDS.  
  • Tvůrci řešení se exkluzivně podělí s účastníky semináře o své zkušenosti a doporučení, jak účinně komunikovat v prodejních místech i v dalších místech kontaktu se spotřebiteli.  Praktické příklady koncepcí a kampaní představí inovativní formy komunikace se zákazníky v různých segmentech trhu.  
  • V rámci programu semináře proběhne křest nové unikátní publikace Marketingová komunikace v místě prodeje, která je zaměřena na  In-store komunikační problematiku na úrovni značek, sortimentních kategorií i celých prodejních prostředí.  
     

Program semináře

 

12,00 -  12,45  Registrace účastníků semináře, občerstvení

12,45 -  14,10   První část semináře

14,10  - 14,30   Pauza na kávu a občerstvení

14,30 -  16,00   Druhá část semináře

 

Moderuje: Josef Kroulík, OFF TRADE Sales Manager, Budějovický Budvar, n. p.

 

Prezentace a přednášející

Paletové vystavení Jägermeister

Tematicky i designově unikátní paletové vystavení pro značku Jägermeister se stalo nepřehlédnutelnou in-store realizací v prodejnách maloobchodních řetězců.

Přednášejí:
Miroslav Obrátil, Project Manager, DAGO s.r.o.
Anna Brůžková, Project Manager, DAGO s.r.o.

Přestavba nápojového centra Terno Hradec Králové

Jak zatraktivnit a zpříjemnit nákupní prostředí zákazníkům v nápojové sekci supermarketu?

Přednášejí:
Andrea Jirásková, Category Management Specialist, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Radan Koryčanský, Key Account Manager, SÁRA, s.r.o.

Interaktivní touchpoint

Netradiční interaktivní dotykový panel nabízí návštěvníkům prodejny Vodafone pestrý obsah a zároveň navazuje na strategii a koncept značky.

Přednáší: Linda Petrová, Creative Director, WELLEN a.s.

Regálový obraz JOJO

Jak z nákupu sáčku bonbónů udělat zážitek?

Přednáší:  Patrik Baštrnák,  Key Account Manager spol. Authentica, s.r.o. 

Venus – Globus

Originální řešení pro zviditelnění produktového segmentu holení, pro orientaci zákazníka v sortimentu a edukaci o benefitech jednotli­vých produktových řad.

Přednáší: Tomáš Sedláček, Key Account Manager, DEKOR, spol. s r.o. 

Kiosek s kamerou a interaktivní obsah

Digitální displej s možností vzdálené správy digitální reklamy, který se po přiblížení zákazníka na definovanou vzdálenost změní v interaktivní dotykový kiosek. Dále pomocí technologie face recognition umožňuje upravovat obsah pro konkrétní cílové skupiny.

Přednáší: Karel Míla, B2B Key Account Manager, Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. 

Display Kenwood

Designový display odráží kvalitu značkových výrobků Kenwood a rovněž řeší efektivní prezentaci na omezené prodejní ploše.

Přednáší: Martin Lalúch, Sales Director, RETAIL OF THE FUTURE, s.r.o.

 

Změna programu vyhrazena

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.

Kontakt na Erbia Congress Centrum.

 

Podmínky účasti na semináři

Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma. 

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí  3.000,- Kč + DPH, tj. celkem 3.630,- Kč.

 

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:

3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové

IBAN CZ6855000000003933950001

Soubory ke stažení

BEST OF IN-STORE 2018 (186,47 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS