Jak inscenovat udržitelnost udržitelně

Vloženo: 12.5.2021

 

Maloobchodníci hledají cesty, jak prezentovat „ekologické“ produkty tak, aby byly vizuálně atraktivní a zároveň, aby byly začleněny mezi běžný konvenční sortiment. Retail Planer a Visual Merchandising proto vyvíjejí neustále kon­cepty prezentace eko zboží, které se nemusí bát srovnání s běžnými postupy a které usnadní komunikaci těchto produktů.

Celý článek, který byl publikován v odborném časopise Brands & Stories, si můžete přečíst ZDE.

Článek byl převzat ze stores+shops, Magazínu EHI o vybavení prodejen a o POP marketingu prostřednictvím časopisu Brands&Stories.

 

pribehyznacek.cz

stores-shops.de

ehi.org

 

Foto: Armedangels

 

Foto: Galerie Lafayette/Paul Blind

 

 Foto: Form Factory

 

 Foto: Atelier 522

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS