POPAI CE Vás zve na odbornou akci, která se uskuteční 24.1. 2013 od 12,30 do 16,30 hod v přednáškové místnosti Ipsos-Tambor (3.patro), Národní 6, Praha 1.
Program akce nabízí jedinečnou příležitost seznámit se s případovými studiemi nových projektů v místě prodeje od zadání až po jejich implementaci a dopad v in-store. V rámci programu budou představeny nejnovější realizace, které uspěly v právě uplynulém ročníku mezinárodní soutěže POPAI AWARDS. Druhá část programu bude patřit výsledkům nového průzkumu POPAI CE, který zjišťoval využitelnost jednotlivých existujících typů komunikačních nástrojů v místě prodeje a postoje významných maloobchodníků k POP komunikaci.
Program
12,00 – 12,30
Registrace účastníků
12,30 - 14,00
Exkluzivně s vítězi POPAI AWARDS 2012 – Co skutečně funguje v in-store?
Přijďte si poslechnout nejúspěšnější tvůrce in-store komunikace, kteří získali ocenění v soutěži POPAI AWARDS 2012. Podělí se s Vámi o své zkušenosti a prozradí recept, jak lze úspěšně komunikovat v prodejních místech i v dalších místech komunikace a kontaktu se spotřebiteli. Praktické ukázky aplikací a výsledky kampaní z místa prodeje.
14,00 – 14,30
Pauza na kávu a občerstvení
14,30 – 16,00
Na jakou spolupráci v místě prodeje slyší zástupci maloobchodu?
V rámci prezentace budou detailně představeny a diskutovány výsledky nového průzkumu Retail In- store Marketing Manual, který se zaměřil na potenciál spolupráce dodavatelů značkových výrobků se zástupci maloobchodu v místě prodeje a využitelnost jednotlivých typů in-store komunikačních médií. Prezentace navazuje na úspěšný diskuzní panel mezinárodní konference POPAI, na kterém byl poprvé projekt průzkumu stručně představen, a přinese prezentaci detailnějších zjištění s cílem inspirovat dodavatele ke zlepšení jejich spolupráce s lokálními a mezinárodními maloobchodními sítěmi v oblasti in-store komunikace. Zároveň bude poskytnut prostor k širší diskuzi výsledků s účastníky workshopu.
Prezentace mimo jiné odpoví na otázky:
Co motivuje řetězce ke spolupráci v oblasti reklamy v místě prodeje se zadavateli a co jim chybí?
Jaká pozitiva a negativa vnímají maloobchodníci v oblasti in-store komunikace?
Jak se staví k jednotlivým mediatypům a nástrojům marketingové komunikace?
Jak maloobchodníci hodnotí důležitost jednotlivých typů POP nástrojů.
Přednáší:
Daniel Jesenský, jednatel společnosti DAGO A.P.C., s.r.o., vice -prezident POPAI CENTRAL EUROPE
16,00 – 16,30
Závěr akce, diskuze
Program semináře včetně podmínek účasti a formulář přihlášky je v příloze.
Kontakt
POPAI CE
Daniela Krofiánová
dkrofianova@popai.cz
Tel: +420 775989853
Marcela Pazourková
mpazourkova@popai.cz
Tel: +420 608 257701
Best of Instore_2013_01_24_new (105,33 KB) | |
Prihlaska_24012013 (898,5 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS