BEST OF IN-STORE 2014

Vloženo: 16.1.2014

POPAI CE Vás zve na odbornou akci, která se uskuteční 23. 1. 2014 od 13,00 do 16,00 hod, v přednáškové místnosti  agentury Ipsos  (3.patro) Národní 6, Praha 1 (nová budova Národního divadla, vchod za Laternou magikou).
   

 


Seminář POPAI CE nabízí jedinečnou příležitost seznámit se s novými výsledky kontinuálního monitoringu reklamy v místě prodeje a s případovými studiemi úspěšných projektů v místě prodeje od zadání až po jejich implementaci a dopad v in-store.

Tento ročník navazuje na zájem odborné veřejnosti o předchozí ročníky akce a v rámci programu budou opět představeny nejnovější realizace, které uspěly v právě uplynulém ročníku mezinárodní soutěže POPAI AWARDS.
S účastníky semináře se nejúspěšnější tvůrci in-store komunikace exkluzivně podělí o své zkušenosti a doporučení, jak lze účinně komunikovat v prodejních místech i v dalších místech komunikace a kontaktu se spotřebiteli.  Formou praktických ukázek  in-store koncepcí a  kampaní z místa prodeje odhalí aktuální  směry vývoje in-store komunikace.  

Program

Moderuje: Petr Šimek, Managing Director,  WELLEN a.s

12,45  - 13,00
Registrace účastníků

13,00 – 13,30
Prezentace nových výsledků monitoringu investic do produkce reklamy v místě prodeje. Výsledky  zahrnují  meziroční srovnání údajů o objemech investic od roku 2010  z hlediska jednotlivých typů POP médií, produktových kategorií a  dle cílového trhu.  
Daniel Jesenský, prezident  POPAI CENTRAL EUROPE

13.30 – 14.30
Koncepčně originální a nové pojetí prodejen TETA
Maloobchodní síť drogerií TETA realizovala celkovou změnu konceptu prodejních míst. Prodejny se změnou vzhledu dostaly na špičku v drogistickém segmentu a za podpory marketingu dochází po změně image k zásadnímu navýšení prodejnosti.
Radomír Klofáč, jednatel společnosti MORIS design s.r.o., vice-prezident POPAI CENTRAL EUROPE

Bojujte o pivo, nekupujte levné náhražky, kupujte to nejlepší!
Unikátní projekt Pivomat pro pivo Pardál nabízí zákazníkům netradiční způsob nákupu. Inovativní stojan zapojuje zákazníky originální formou do nákupního procesu a láká je k  vyzkoušení výrobku.
Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel společnosti DAGO s.r.o.
Josef Kroulík, Off-trade Communication Manager, Budějovický Budvar, n. p.

Jack Daniel´s Honey 
In-store realizace zachovává prémiový vzhled i při nízkých výrobních nákladech. Svým atypickým tvarem a brandingem výrazně upozorňuje v supermarketech a hypermarketech na nový produkt v sortimentu whisky Jack Daniel’s.
Martin Hasilík, jednatel společnosti Authentica s.r.o.

14,30 – 14,50
Pauza na kávu a občerstvení

14,50  – 16,00

Coca-Cola Connect aktivace
Strategickou myšlenkou úspěšné komunikační kampaně byla proměna lahve Coca-Coly ve zcela osobní předmět. Kromě zvýšení brand love v cílové skupině přinesla kampaň pozitivní obchodní výsledky. 
Andrea Grossmannová, account manager,  up brand activation, s.r.o
Jakub Will Loos, Marketing Activation Manager, Coca-Cola HBC Česká republika, s. r. o.

In-store koncept na principu emočního vnímání barev, tvarů a plastických struktur
Prodejní vystavení Philips v Alza  umožňuje interakci se zákazníky, kteří před nákupem chtějí výrobek vidět, dotknout se ho a vyzkoušet si jeho funkce. Nové řešení přináší do jinak sterilního prostředí prodejny emoční náboj a přitahuje větší pozornost zákazníků.
Petr Šimek, Managing Director,  WELLEN a.s

Promostojan pro novou službu jako součást kampaně pro aktivní řidiče
In-store prvek doplňuje efektivně kampaň na službu  „scelování skel“, kterou začala jako první na trhu nabízet svým klientům Česká pojišťovna.  Promo stojan komunikuje zákazníkům  velmi názornou a zároveň vtipnou formou veškeré  výhody služby.
Martin Moláček, Marketing Manager Česká pojišťovna 

16.00
Závěr semináře

Změna programu vyhrazena

V příloze je program semináře s podmínkami účasti a přihláška.
 
Kontakt
POPAI CE
Daniela Krofiánová
dkrofianova@popai.cz
 Tel: +420 775989853

Marcela Pazourková
mpazourkova@popai.cz
Tel: +420 608 257701

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

Prihlaska_23012014 (900 KB)

Best of Instore_2014_01_23 (107,71 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS