POPAI CE Vás zve na odbornou akci, která se uskuteční 23. 1. 2014 od 13,00 do 16,00 hod, v přednáškové místnosti agentury Ipsos (3.patro) Národní 6, Praha 1 (nová budova Národního divadla, vchod za Laternou magikou).
Seminář POPAI CE nabízí jedinečnou příležitost seznámit se s novými výsledky kontinuálního monitoringu reklamy v místě prodeje a s případovými studiemi úspěšných projektů v místě prodeje od zadání až po jejich implementaci a dopad v in-store.
Tento ročník navazuje na zájem odborné veřejnosti o předchozí ročníky akce a v rámci programu budou opět představeny nejnovější realizace, které uspěly v právě uplynulém ročníku mezinárodní soutěže POPAI AWARDS.
S účastníky semináře se nejúspěšnější tvůrci in-store komunikace exkluzivně podělí o své zkušenosti a doporučení, jak lze účinně komunikovat v prodejních místech i v dalších místech komunikace a kontaktu se spotřebiteli. Formou praktických ukázek in-store koncepcí a kampaní z místa prodeje odhalí aktuální směry vývoje in-store komunikace.
Program
Moderuje: Petr Šimek, Managing Director, WELLEN a.s
12,45 - 13,00
Registrace účastníků
13,00 – 13,30
Prezentace nových výsledků monitoringu investic do produkce reklamy v místě prodeje. Výsledky zahrnují meziroční srovnání údajů o objemech investic od roku 2010 z hlediska jednotlivých typů POP médií, produktových kategorií a dle cílového trhu.
Daniel Jesenský, prezident POPAI CENTRAL EUROPE
13.30 – 14.30
Koncepčně originální a nové pojetí prodejen TETA
Maloobchodní síť drogerií TETA realizovala celkovou změnu konceptu prodejních míst. Prodejny se změnou vzhledu dostaly na špičku v drogistickém segmentu a za podpory marketingu dochází po změně image k zásadnímu navýšení prodejnosti.
Radomír Klofáč, jednatel společnosti MORIS design s.r.o., vice-prezident POPAI CENTRAL EUROPE
Bojujte o pivo, nekupujte levné náhražky, kupujte to nejlepší!
Unikátní projekt Pivomat pro pivo Pardál nabízí zákazníkům netradiční způsob nákupu. Inovativní stojan zapojuje zákazníky originální formou do nákupního procesu a láká je k vyzkoušení výrobku.
Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel společnosti DAGO s.r.o.
Josef Kroulík, Off-trade Communication Manager, Budějovický Budvar, n. p.
Jack Daniel´s Honey
In-store realizace zachovává prémiový vzhled i při nízkých výrobních nákladech. Svým atypickým tvarem a brandingem výrazně upozorňuje v supermarketech a hypermarketech na nový produkt v sortimentu whisky Jack Daniel’s.
Martin Hasilík, jednatel společnosti Authentica s.r.o.
14,30 – 14,50
Pauza na kávu a občerstvení
14,50 – 16,00
Coca-Cola Connect aktivace
Strategickou myšlenkou úspěšné komunikační kampaně byla proměna lahve Coca-Coly ve zcela osobní předmět. Kromě zvýšení brand love v cílové skupině přinesla kampaň pozitivní obchodní výsledky.
Andrea Grossmannová, account manager, up brand activation, s.r.o
Jakub Will Loos, Marketing Activation Manager, Coca-Cola HBC Česká republika, s. r. o.
In-store koncept na principu emočního vnímání barev, tvarů a plastických struktur
Prodejní vystavení Philips v Alza umožňuje interakci se zákazníky, kteří před nákupem chtějí výrobek vidět, dotknout se ho a vyzkoušet si jeho funkce. Nové řešení přináší do jinak sterilního prostředí prodejny emoční náboj a přitahuje větší pozornost zákazníků.
Petr Šimek, Managing Director, WELLEN a.s
Promostojan pro novou službu jako součást kampaně pro aktivní řidiče
In-store prvek doplňuje efektivně kampaň na službu „scelování skel“, kterou začala jako první na trhu nabízet svým klientům Česká pojišťovna. Promo stojan komunikuje zákazníkům velmi názornou a zároveň vtipnou formou veškeré výhody služby.
Martin Moláček, Marketing Manager Česká pojišťovna
16.00
Závěr semináře
Změna programu vyhrazena
V příloze je program semináře s podmínkami účasti a přihláška.
Kontakt
POPAI CE
Daniela Krofiánová
dkrofianova@popai.cz
Tel: +420 775989853
Marcela Pazourková
mpazourkova@popai.cz
Tel: +420 608 257701
Prihlaska_23012014 (900 KB) | |
Best of Instore_2014_01_23 (107,71 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS