Nejlepší projekty pro místo prodeje

Vloženo: 5.1.2012

Jak uspět v místě prodeje díky efektivní komunikaci? Jedinečnou inspirací a přehlídkou novinek v  in-store  je každoroční  expozice soutěže  POPAI AWARDS, kterou pořádá asociace POPAI CENTRAL EUROPE. 

Rok od roku doprovází soutěž rostoucí zájem odborné veřejnosti, kdy stoupá počet exponátů, které soutěží o nejúspěšnější  in-store projekty v daném roce, ale také počet účastníků této odborné akce, která nabízí zejména zadavatelům a obchodním společnostem celou škálu inovativních řešení pro místa komunikace se zákazníky.

Do letošního ročníku soutěže, který proběhl na konci listopadu v dejvickém Hotelu Praha, bylo zařazeno 68 exponátů. Ty se představily v 17 soutěžních kategoriích.

Jako ohlédnutí za tímto úspěšným ročníkem soutěže  POPAI CE uspořádala v závěru roku 2011 interaktivní setkání zástupců odborné veřejnosti s vybranými tvůrci  in-store komunikace, kteří získali ocenění v soutěži POPAI AWARDS 2011. Ti se s účastníky podělili  o své zkušenosti prostřednictvím praktických ukázek a případových studií  projektů  z místa prodeje.


Celý text článku s prezentací vybraných projektů najdete v příloze.
 
Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

seminar_bestof2011 (911 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS