Jak uspět v místě prodeje díky efektivní komunikaci? Jedinečnou inspirací a přehlídkou novinek v in-store je každoroční expozice soutěže POPAI AWARDS, kterou pořádá asociace POPAI CENTRAL EUROPE.
Rok od roku doprovází soutěž rostoucí zájem odborné veřejnosti, kdy stoupá počet exponátů, které soutěží o nejúspěšnější in-store projekty v daném roce, ale také počet účastníků této odborné akce, která nabízí zejména zadavatelům a obchodním společnostem celou škálu inovativních řešení pro místa komunikace se zákazníky.
Do letošního ročníku soutěže, který proběhl na konci listopadu v dejvickém Hotelu Praha, bylo zařazeno 68 exponátů. Ty se představily v 17 soutěžních kategoriích.
Jako ohlédnutí za tímto úspěšným ročníkem soutěže POPAI CE uspořádala v závěru roku 2011 interaktivní setkání zástupců odborné veřejnosti s vybranými tvůrci in-store komunikace, kteří získali ocenění v soutěži POPAI AWARDS 2011. Ti se s účastníky podělili o své zkušenosti prostřednictvím praktických ukázek a případových studií projektů z místa prodeje.
Celý text článku s prezentací vybraných projektů najdete v příloze.
Daniela Krofiánová
seminar_bestof2011 (911 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS