Soutěž POPAI STUDENT AWARD je tradičně přehlídkou nových talentů v oblasti in-store komunikace. Tento projekt běží již šestým rokem. Studenti v soutěži prezentují návrhy realizací v místě prodeje, které vytvářejí dle zadaného briefu od konkrétních partnerů - zadavatelů reklamy.
Projekt poskytuje mimo jiné studentům jedinečnou příležitost, aby prostřednictvím svých prací navázali komunikaci s významnými zadavateli reklamy a zapojili se do dění oboru marketingové komunikace v místech prodeje. Touto příležitostí bylo i odborné setkání studentů s profesionály z POP oboru na letošním ročníku veletrhu Reklama & Polygraf, na kterém byly detailně představeny a komentovány vybrané soutěžní práce z pohledu autorů i odborníků.
„Systematická výuka problematiky in-store komunikace na školách dosud neexistuje, a to v celoevropském měřítku. O to větší důležitost má projekt soutěže POPAI STUDENT AWARD, neboť pomáháme aplikovat a přenášet naše znalosti a zkušenosti z oboru mezi studenty, kteří je budou moci dále využít v budoucí profesní kariéře, “ zdůraznil k soutěži Libor Jordán, prezident POPAI CE.
O tom, že je soutěž úspěšnou a vyhledávanou akcí, svědčí seznam partnerů, kteří se již do ní zapojili a ke kterým patří společnosti Soare Sekt, Energizer, Johnson & Johnson, Coca-Cola HB Česká republika, Mars Czech, Budějovický Budvar, Europasta SE, Nestlé, POS Media, AKA atd.
Článek o obsahu workshopu včetně komentářů k vybraným studentským návrhům najdete v příloze.
DK
PopaiStudentAward2012_clanek (1 MB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS