Případová studie GECO – inovace v maloobchodní síti s využitím moderních reklamních nosičů

Vloženo: 2.5.2013

V roce 2009 se na společnost GLANCE MEDIA obrátila společnost GECO, provozující síť maloobchodních prodejen GECO tabák-tisk. Ta se rozhodla radikálně změnit celkový design prodejen s důrazem na maximalizaci prodejní plochy, ale zároveň s cílem zachovat jejich marketingové možnosti – tedy uspokojit poptávku svých partnerů po reklamě v místě prodeje (tj. v jejich maloobchodní síti GECO).

Stávající řešení využívající kombinaci CLV (Citilight), reklamních letáků a stojanů se ukázalo jako nevyhovující a vznikl tak záměr sdružit reklamu do moderního nosiče, který nabídne mnohem vyšší komfort všem zúčastněným. Od druhé poloviny roku 2009, až do začátku roku 2012 probíhala jednání o volbě vhodného média, které se stane strategickým komunikačním a informačním prvkem prodejen a zároveň bude adekvátní náhradou používaných CLV z hlediska velikosti, zjednodušení ovládání a správy těchto ploch. Při řešení nového vzhledu prodejen spolupracovalo GECO s firmou Story Design. Ta navrhla zcela originální design digitál­ního reklamního panelu, který skvěle zapadal do inovovaných prostor.

Po zvážení všech alternativ se společnost GECO rozhodla pro toto řešení, které splňovalo jejich očekávání z hlediska do­padu na zvýšení marketingové komunikace v místě prodeje. Digi­tální reklamní panel kromě vyšší flexibility umožňuje oproti Citi­lightu rovněž použití video obsahu. Tato varianta tak poskytovala adekvátní náhradu stávajícího CLV zařízení v existujících prodejnách při zjednodušení procesu obsluhy i ovládání a snížení provozních nákladů. Úkolem společnosti GLANCE MEDIA, bylo zprovoznit systém tak, aby bylo možné provozovat vlastní servisní systém služeb v syn­ergii se serverovou základnou společnosti GECO.

Klíčovou roli při volbě vhodného zobrazovače hrála podpora vzdáleného řízení a diagnostiky, která byla nezbytná pro rychlou a úspěšnou realizaci projektu. Díky tomu mohla společnost GLANCE MEDIA nasadit při instalaci stojanů zcela novou službu „vzdálená pod­pora instalace“, jež umožnila montáž bez přítomnosti IT odborníků v místě realizace.
Z výše uvedených důvodů a také kvůli celé řadě dalších vlastností si společnost GLANCE MEDIA vybrala profe­sionální plazmové panely Panasonic s úhlopříčkou 60", s modelovým označením TH-60PF50E.

Celý text případové studie, kterou vydala společnost Panasonic Marketing Europe GmbH, organizační složka Česká republika, je v příloze.

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

casestudy_05_cz (533,44 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS