V roce 2009 se na společnost GLANCE MEDIA obrátila společnost GECO, provozující síť maloobchodních prodejen GECO tabák-tisk. Ta se rozhodla radikálně změnit celkový design prodejen s důrazem na maximalizaci prodejní plochy, ale zároveň s cílem zachovat jejich marketingové možnosti – tedy uspokojit poptávku svých partnerů po reklamě v místě prodeje (tj. v jejich maloobchodní síti GECO).
Stávající řešení využívající kombinaci CLV (Citilight), reklamních letáků a stojanů se ukázalo jako nevyhovující a vznikl tak záměr sdružit reklamu do moderního nosiče, který nabídne mnohem vyšší komfort všem zúčastněným. Od druhé poloviny roku 2009, až do začátku roku 2012 probíhala jednání o volbě vhodného média, které se stane strategickým komunikačním a informačním prvkem prodejen a zároveň bude adekvátní náhradou používaných CLV z hlediska velikosti, zjednodušení ovládání a správy těchto ploch. Při řešení nového vzhledu prodejen spolupracovalo GECO s firmou Story Design. Ta navrhla zcela originální design digitálního reklamního panelu, který skvěle zapadal do inovovaných prostor.
Po zvážení všech alternativ se společnost GECO rozhodla pro toto řešení, které splňovalo jejich očekávání z hlediska dopadu na zvýšení marketingové komunikace v místě prodeje. Digitální reklamní panel kromě vyšší flexibility umožňuje oproti Citilightu rovněž použití video obsahu. Tato varianta tak poskytovala adekvátní náhradu stávajícího CLV zařízení v existujících prodejnách při zjednodušení procesu obsluhy i ovládání a snížení provozních nákladů. Úkolem společnosti GLANCE MEDIA, bylo zprovoznit systém tak, aby bylo možné provozovat vlastní servisní systém služeb v synergii se serverovou základnou společnosti GECO.
Klíčovou roli při volbě vhodného zobrazovače hrála podpora vzdáleného řízení a diagnostiky, která byla nezbytná pro rychlou a úspěšnou realizaci projektu. Díky tomu mohla společnost GLANCE MEDIA nasadit při instalaci stojanů zcela novou službu „vzdálená podpora instalace“, jež umožnila montáž bez přítomnosti IT odborníků v místě realizace.
Z výše uvedených důvodů a také kvůli celé řadě dalších vlastností si společnost GLANCE MEDIA vybrala profesionální plazmové panely Panasonic s úhlopříčkou 60", s modelovým označením TH-60PF50E.
Celý text případové studie, kterou vydala společnost Panasonic Marketing Europe GmbH, organizační složka Česká republika, je v příloze.
casestudy_05_cz (533,44 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS