POS Media Czech Republic vydala „Příručku pro zadavatele reklamy“, která se zaměřuje na vydařené reklamní kampaně s využitím in-store reklamního nosiče – nákupního vozíku. Na zpracování materiálu se podíleli odborníci z řad kreativní (Euro RSCG 4D) a mediální (OMD) agentury, redaktorka Strategie a zástupce asociace POPAI CE. V tomto směru jde již o druhé vydání „Příručky“. První materiál tohoto typu byl vydán v loňském roce a poukazoval na úspěšné reklamní kampaně s použitím nosiče "Regálový poutač". Jelikož se materiál setkal s velkým ohlasem u zadavatelů i odborných médií, společnost POS Media se rozhodla publikovat další vydání Příručky, kterou najdete v příloze této zprávy.
Příručka pro zadavatele reklamy od POS Media (2,69 MB) |
Příručka pro zadavatele reklamy od POS Media |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS