Kurz pořádají asociace POPAI CE a Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE Praha.
Termín: 15. 6. 2017 od 9 do 17 hod
Místo konání: Učebna RB 212, Rajská budova Vysoké Školy Ekonomické Praha (vchod z ul. Italská), nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3 - Žižkov
Program nabídne specifické pohledy na tvorbu a exekuci in-store marketingových komunikačních nástrojů především v oblasti rychloobrátkového sortimentu (FMCG).
Co kurz účastníkům přinese:
Kurz je určen pro profesionály z řad maloobchodníků, zadavatelů reklamy, výrobců a dodavatelů in-store komunikačních prostředků a reklamních agentur
Moderuje: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CE
Tematické okruhy programu
Strategie a plánování
Exekuce a implementace
Optimalizace a inovace
Lektoři kurzu
Ing. Svetlana Bryliakova, Manager Shopper Insights CE & WTR, Mondelez Europe Services GmbH
Dr. Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CE, Managing Partner ve společnosti DAGO
Ing. Martin Láska, InStore a Shopper insight director, 4P&P
Mgr. Peter Lelovič, nezávislý konzultant
Ing. Helena Petrová, Sales Development and Customer Category Manager, Mondelez
Mgr. Petr Šimek, Garant Klubu zadavatelů POPAI CE, Managing Director ve společnosti WELLEN
Ing. Jan Šolta, Národní manažer Trade marketingu, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Aleš Štibinger, DiS, Managing director GAIA Group
Ing. Martin Troup, Shopper marketing manažer, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Ing. Andrea Vozníková, Consumer Market Insight Development Manager CEE, Unilever ČR,
Členka výkonné rady POPAI CE
Ing. David Wurst, Category Specialist Confectionery, Nestlé Česko s.r.o.
Změna programu vyhrazena.
V příloze najdete podrobný program kurzu včetně obsahu jednotlivých přednášek.
Mediálním partnerem semináře je časopis Zboží & Prodej.
Pro podmínky účasti na semináři s možností objednání účasti klikněte na tento odkaz.
Certifikovaný kurz Marketingové komunikace II (222,98 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS