Certifikovaný kurz POPAI CE Základy In-store marketingové komunikace
Vloženo: 13.5.2016
Naučte se s námi základy komunikace v místě prodeje a získejte certifikát!
Zveme Vás k účasti na nové formě specializovaného vzdělávacího programu, který proběhne 21. 6. 2016 od 9,00 do 16,30 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1
Kurz je pojatý jako úvod do problematiky, základů a fundamentálních oblastí oboru in-store marketingové komunikace pro začínající profesionály působící u výrobců, zadavatelů reklamy, maloobchodníků a reklamních agentur
V kurzu přednášejí zkušení experti, kteří stále aktivně a dlouhodobě působí v oboru POP komunikace.
Součástí je také praktické cvičení - společná revize POP médií zaslaných přihlášenými účastníky.
Program kurzu
- 9,00 – 9,30
Registrace účastníků kurzu
- 9,30 – 10,00
Úvod do in-store komunikace
vymezení, souvislosti a role komunikace v místech prodeje v komplexních marketingových komunikacích, společenská realita v pozadí nákupního chování a aktuální trendy, impulzní nákupní rozhodování a základní funkce POP komunikace
Přednáší: Daniel Jesenský, Vice- prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO
- 10,05 – 10,35
Technologická perspektiva , inovace a trendy v in store komunikaci
Přednáší: Libor Jordán, jednatel společnosti DEKOR spol. s.r.o.
- 10,40 – 11,20
Brief - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store
správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru
Přednášejí: Radomír Klofáč, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel společnosti MORIS design s.r.o. a Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel společnosti Authentica s.r.o
- 11,25 – 11,45
Praktické cvičení I.
- 11,45 – 12,20
Pauza, občerstvení
- 12,20 – 12,50
Multisenzorická komunikace v in-store
smyslové vnímání a jeho vliv na chování zákazníka
Přednáší: Aleš Štibinger, ředitel marketingové agentury GAIA
- 12,55 – 13,25
Digitální komunikace v místech prodeje - možnosti a trendy
změny v chování zákazníka a obchodníka, vliv technologického rozvoje na způsob a šíři interakce mezi zákazníkem a obchodníkem, možnosti využití digitálních přístupů a technologií v moderním maloobchodě
Přednáší: Jan Slavík, Garant sekce pro digitální komunikaci POPAI CE, výkonný ředitel Ki-Wi
- 13,30 – 14,20
Základní principy funkční in-store komunikace
základní prostorové a vizuální principy funkční tvorby a implementace POP komunikace
Přednáší: Daniel Jesenský, Vice- Prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO
- 14,25 – 14,40
Praktické cvičení II.
- 15,00 – 15,30
Souhra obalu, POP médií a ostatních aktivit podpory prodeje – základ úspěšných realizací.
Přednáší: Václav Loubek, Marketing Manager, LOGIK, s.r.o.
- 15,30 – 16,00
Perspektiva zadavatele
co řeší zadavatel s dodavateli POP a maloobchodním systémem v souvislosti s in-store aktivitami a POP komunikací. Jak funguje souhra komunikačních aktivit na cestě zákazníka k nákupu (path to purchase). Prezentace odpoví na otázku na čem všem v celém procesu tvorby, vzniku a implementace záleží, aby vznikaly úspěšné aktivity.
Přednáší: Helena Petrová, In-store Excellence and Market Intelligence Manager, Mondelez
- 16,00 – 16,30
Diskuze, konec semináře
- Praktické cvičení
Během kurzu proběhnou praktická cvičení, v rámci kterých účastníci předem pošlou přednášejícím (do 10. 6. 2016) fotografie svých in-store projektů se stručným popisem. Přednášející pak ve spolupráci s účastníky kurzu budou prezentované projekty komentovat z různých perspektiv a společně objevovat případné příležitosti k optimalizacím.
Na závěr kurzu absolventi získávají osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.
Podmínky účasti na semináři
Účast na semináři zdarma bude poskytnuta vždy dvěma zástupcům každé členské společnosti POPAI CE.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 5.000,- Kč + 21 %DPH, tj. celkem 6.050 ,- Kč
- Změna programu vyhrazena.
Soubory ke stažení