Seminář POPAI CE se uskuteční 28. 6. 2017 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E,110 00 Praha 1.
Moderuje: Jan Slavík, garant sekce Digitální komunikace POPAI CE, Managing Director, Ki-Wi Digital
Program semináře
Integrovaný online Category Management
Nasazení softwarového systému při implementaci LIVE Category Managementu v lékárenské síti Dr.Max.
Přednášejí: Petr Kavánek, jednatel, ExTech
Vratislava Klapušová, Specialista řízení kategorií sortimentu, Česká lékárna holding
Digitální obsah v marketingu - z online až na prodejnu
Zkušenosti a přínosy tvorby vlastního digitálního obsahu, jakožto základního pilíře komunikace s nakupujícími, přímo z kuchyně české společnosti TESCOMA.
Přednáší: Jan Podhorný, Head of Marketing and Graphic Design, Tescoma
Business mise místa prodeje v digitálním věku
Význam a role místa prodeje - kamenné prodejny v digitálním věku komunikace a její přepnutí z režimu off-line do on-line. Prezentace ve vyváženém poměru teorie a případové studie SMCG klienta s exkurzem do propojených témat, jako je např. marketingová automatizace.
Přednáší: Jaroslav Novák, Group Business Director, WUNDERMAN
Kreativní digitální médium
Aktuální možnosti tvorby vlastního a unikátního tvaru média.
Přednášející: Marek Kolařík, Commercial Director, UGO! Media
Změna programu vyhrazena
Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.
Podmínky účasti na semináři
Počet účastníků je s ohledem na kapacitu sálu omezen, proto doporučujeme zaslání přihlášky co nejdříve.
Po obdržení přihlášky k účasti na semináři bude zaslána faktura k úhradě účastnického poplatku.
Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 2.000,- Kč + 21 %DPH, tj. celkem 2.420,- Kč.
In-store digitální inspirace v případových studiích (118,19 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS