Segmentace, Lokalizace, Personifikace
POPAI CE pořádá seminář pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE, který proběhne 21. 9. 2017 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.
Nakupování není žádnou zábavou, tedy alespoň co se základních životních potřeb týče. To jen trendy, které se těmto tématům věnují, se snaží přesvědčit, že spokojený zákazník nakupuje více. Spokojenost není primárně o duševním stavu „nasycení“ nebo saturace z “dobrého” nákupu. Spokojenost je velmi často o schopnosti značek a retailerů přizpůsobit se a nabídnout opravdu to, co zákazník očekává.
Byť je Česká republika malá země bez markantních regionálních specifik, i tak jsou lidé v jednotlivých regionech rozdílní. Jak z pohledu kupní síly, tak i sociálních a kulturních očekávání. A pokud si je značky chtějí získat, měly by o nich vědět víc. A měly by jim to následně nabízet. Může prostředí, ve kterém nakupujeme a žijeme, ovlivnit prodej samotný?
Seminář primárné řeší účinnost lokálních marketingových pobídek oproti těm plošně globálním. Zabývá se znalostí místních specifik, které jsou určující pro nákupní rozhodování. Zajímá se o geografická kritéria segmentace, odhaluje neprozkoumané mikro rozměry jednotlivých regionálních odlišností.
Moderuje: Petr Šimek, garant Klubu Zadavatelů POPAI CE, Managing Director WELLEN
Mediálním partnerem semináře je časopis Zboží & Prodej.
Podmínky účasti a formulář přihlášky najdete ZDE
Jak správně cílit na zákazníka (168,94 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS