Je internet retail?

Vloženo: 25.7.2016

Seminář proběhne 15. 9. 2016 od 13 do 16 hod v přednáškové místnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1.

  • Bojí se kamenné obchody těch internetových oprávněně nebo je retail kombinace fyzického světa, digitálního světa a světa lidí a pouze jejich ideální kombinace dokáže zákazníky správně uspokojit?
  • Hranice mezi jednotlivými nákupními kanály se zužují. Dochází k prolnutí v rámci
    omnichannelu. Kamenné sítě se stále častěji pouští do obchodování na internetu a naopak
    internetové prodejny budují výdejní místa a vytvářejí sítě kamenných poboček.
  • Case studies úspěšných konceptů, které jsou propojením těchto dvou světů. V čem je
    tajemství jejich úspěšnosti a jak se bude tento trend vyvíjet do budoucna?
  • Jak se k zákazníkům přiblížit nejen fyzicky, ale například pomocí mobilního telefonu?
    Jak zvyšovat kvalitu služeb a cílit na vyšší hodnotou zákaznické zkušenosti?
  • Jedinečné příběhy a nové kreativní způsoby komunikace se zákazníky: prodavačky - radostěnky, bloggerské bazary, fashion talky, inovativní design kamenných výdejen pro další pozitivní zážitky zákazníkům.

 

Moderuje Petr Šimek, Managing Director WELLEN a.s, garant Klubu zadavatelů POPAI CE.

Přednášejí
Oldřich Bajer, Co Founder, ZOOT a.s.
Jan Štádler, Marketingový ředitel společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
Antonín Havlík, Marketingový manažer společnosti Footshop s.r.o.
a další…

Seminář je pořádán pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE.
Změna programu vyhrazena.

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.

Podmínky účasti na semináři
Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč

Více informací a přihlášku na akci najdete ZDE.

Soubory ke stažení

Pozvánka - Je internet retail? (90,89 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS