Jídlo je nevyhnutelnou součástí našeho každodenního života. Nepostradatelná časová položka, o které přemýšlíme minimálně třikrát denně. A není to úplně jednoduché. Kde, co, za kolik…
Technologická doba nám v mnohém pomáhá a výběr usnadňuje. Analýzy napoví, co si lidé objednávají nejvíc, co je populární v naší lokalitě nebo co bezpodmínečně musíme ochutnat, protože to tak udělalo dalších 48,5 % zákazníků. Služby jako Dáme jídlo nebo Uber EATS pak přivezou pokrm zákazníkovi až pod nos. Následně si v tichosti, s podkresem televize, s počítačem na klíně při pročítání nedořešených emailů, vychutnáme z plastových obalů specialitu Bongo bongo na koriandrovém základu. Máme skvělý pocit, protože jsme ochutnali něco nového. Cena byla rozumná, námaha minimální. Ale něco tomu chybělo. Necítili jsme se osamělí? Nechyběla nám sociální interakce? Příště musíme jít ven. Do ulic. Do retailu.
Jídlo je v dnešní době základ všeho. Jak z pohledu různorodých variancí a nabídek, tak i z pohledu zakomponování do procesu prodeje. Dalo by se říci, že s dobrým pocitem v žaludku se lépe nakupuje a mnoho prodejců toho umí využít.
Článek byl publikován v odborném časopise Brands & Stories. Celý text článku najdete v příloze.
Jídlo je základ! (527,43 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS