Lidé se nyní nejvíce obávají o zdraví svých blízkých

Vloženo: 5.11.2020

Portál Mistoprodeje.cz si nechal agenturou InsightLab zpracovat rychlý průzkum názorů české veřejnosti na opatření zavedená vládou 14. října versus opatření z 28. října letošního roku.

Průzkumu, který probíhal v rámci pravidelného Omnibusového šetření, se zúčastnil reprezentativní vzorek české populace ve věku 18+ let v počtu 500 respondentů.

Lidé se nyní v souvislosti s COVID-19 nejvíce obávají o zdraví svých blízkých (82 %), s odstupem pak o své zdraví (44 %) a o finanční dopady na sebe a svoji rodinu (37 %)

O zdraví svých blízkých mají největší strach více ženy (84 %) a osoby ve věku 18-29 let (83 %).

Vládní restrikce zavedené od 14.října hodnotí lidé nejčastěji jako nedostatečné, které měly být ještě větší (46 %). Takto hodnotí především muži (53 %) a mladí lidé ve věku 18-29 let (52 %).

Vládní resktrikce zavedené od 28.října letošního roku hodnotí lidé nejčastěji jako odpovídající (45 %). To si myslí především ženy (51 %) a lidé nad 60 let věku (52 %).

Z výsledků výkumu tedy vyplývá, že největší část respondentů považuje restriktivní opatření ze dne 14. října za nedostatečná a opatření z 28.října již za odpovídající.

 

O InsightLab

InsightLab je full servisová česká výzkumná agentura, která svým klientům pomáhá již 8 let. Zaměřuje se na inovativní techniky výzkumu a vlastní online panely respondentů, které mají více než 60 000 respondentů v Evropských zemích. InsightLab tvoří skupina zkušených výzkumných profesionálů, kteří žijí výzkumem a je spokojený klient je pro ně srdcová záležitost.

 

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti Showdown Displays Europe s.r.o. , paketo.one,  POS Media, KNOWINSTORE s.r.o. a Nielsen Česká republika. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz

Soubory ke stažení

Tisková zpráva - COVID (134,62 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS