Vzhledem k blížícímu se konci roku a s ohledem na dočerpávání letošních finančních prostředků i na přípravu rozpočtu pro příští rok budeme velmi rádi, pokud zvážíte využití a případné získání výstupů našeho unikátního projektu, nejrozsáhlejšího výzkumu nákupního chování českých zákazníků, který proběhl ve spolupráci s maloobchodními značkami provozujících supermarkety a hypermarkety na našem území.
Jedinečný projekt Shopper Engagement Study CZ realizovala naše asociace a výzkumná agentura Ipsos s cílem přispět novými znalostmi o komplexu jevů hrajících roli při nakupování na našem trhu včetně vlivu POP komunikace. Celkový vzorek tvořilo 3 255 nakupujících ve dvanácti prodejnách a v rámci průzkumu bylo analyzováno 34 112 produktů a více jak 1 300 POP médií.
V současnosti lze získat výstupy průzkumu v různých variantách za unikátních cenových podmínek, kdy díky syndikovanému a neziskovému charakteru celého projektu je možné obdržet rozsáhlý soubor výstupů za zlomek ceny případného shopper výzkumu na míru.
Kromě agregovaných dat a dat o konkrétních maloobchodních značkách studie nabízí detailní výstupy o specifických aspektech nakupování a vlivu POP médií v mnoha produktových kategoriích. Data této úrovně poskytují enormní obchodní a implementační potenciál, který již oceňují partneři, kteří si reporty již zakoupili a aktivně s nimi pracuji. Věříme, že data mohou pomoci i dalším značkám k tvorbě účinnějších aktivit v místě prodeje.
V příloze najdete one pager s informacemi o atraktivních cenách za standardní reporty a obsahy nabízených výstupů projektu. Z dat je po dohodě možné vytvářet také specifické analýzy na míru a odpovídat na individuální otázky.
V případě Vašich dotazů jsme Vám rádi k dispozici.
Daniel Jesenský, Vice-Prezident POPAI CENTRAL EUROPE
Daniela Krofiánová, General Manager POPAI CENTRAL EUROPE
Shopper Engagement Study Czech Republic 2015 (608,83 KB) | |
OBSAHY NABÍZENÝCH REPORTŮ PROJEKTU (19,38 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS