Nákup se stává zážitkem i v prodejnách Tchibo

Vloženo: 30.11.2017

Jako moderní spotřebitelé jsme doslova rozmazlení možnostmi kde nakupovat a kdy. Spokojeně “serfujeme” na internetu a zakoupíme produkt na našem smartphonu. A pokud nejsme přesvědčeni, že to byla správná volba, můžeme se zastavit v obchodě po cestě domů a jednoduše produkt vrátit nebo vyměnit.

                                        

Všichni trpíme v současném světě nedostat­kem času. Můžeme dokonce říci, že jsme podmíněni chtít všechno hned teď. Praktic­ky všechno se dnes stane na jeden klik myší a fyzické obchody musí reagovat na tyto po­třeby okamžitého uspokojení a pohodlí.

Internet jednoznačně přinesl revoluci do prostřední dnešního maloobchodu, a tak se kamenné prodejny musí změnit z místa oby­čejného nákupu zboží do moderního pro­středí zvláštností a zážitků. V místo, kde po­cítíte současný design, vychutnáte si dobrou kávu a zároveň si odpočinete.

Společnost Tchibo přináší svým zákazníkům nejen pohodlný nákup a týdně nové aktuální nabídky, ale primárně se stává místem, kde zákazníci chtějí strávit svůj čas. Tchibo má v současné době ve 13 městech České repub­liky 40 prodejen a neustále musí reagovat na nové trendy na trhu, požadavky zákazníků a rozvíjet své stávající koncepty, které po­stupně prochází genezí a reflektují moderní požadavky retailu. Jednotlivé styly se liší hlav­ně barevností, nasvícením, pojednáním pro­storu kávového baru s posezením a celkovou atmosférou.

 

Článek byl publikován v odborném časopise Brands & Stories. Celý text článku najdete v příloze.

 

Soubory ke stažení

Nákup se stává zážitkem i v prodejnách Tchibo (1,01 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS