Jako moderní spotřebitelé jsme doslova rozmazlení možnostmi kde nakupovat a kdy. Spokojeně “serfujeme” na internetu a zakoupíme produkt na našem smartphonu. A pokud nejsme přesvědčeni, že to byla správná volba, můžeme se zastavit v obchodě po cestě domů a jednoduše produkt vrátit nebo vyměnit.
Všichni trpíme v současném světě nedostatkem času. Můžeme dokonce říci, že jsme podmíněni chtít všechno hned teď. Prakticky všechno se dnes stane na jeden klik myší a fyzické obchody musí reagovat na tyto potřeby okamžitého uspokojení a pohodlí.
Internet jednoznačně přinesl revoluci do prostřední dnešního maloobchodu, a tak se kamenné prodejny musí změnit z místa obyčejného nákupu zboží do moderního prostředí zvláštností a zážitků. V místo, kde pocítíte současný design, vychutnáte si dobrou kávu a zároveň si odpočinete.
Společnost Tchibo přináší svým zákazníkům nejen pohodlný nákup a týdně nové aktuální nabídky, ale primárně se stává místem, kde zákazníci chtějí strávit svůj čas. Tchibo má v současné době ve 13 městech České republiky 40 prodejen a neustále musí reagovat na nové trendy na trhu, požadavky zákazníků a rozvíjet své stávající koncepty, které postupně prochází genezí a reflektují moderní požadavky retailu. Jednotlivé styly se liší hlavně barevností, nasvícením, pojednáním prostoru kávového baru s posezením a celkovou atmosférou.
Článek byl publikován v odborném časopise Brands & Stories. Celý text článku najdete v příloze.
Nákup se stává zážitkem i v prodejnách Tchibo (1,01 MB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS