New York City RETAIL Tour

Vloženo: 25.6.2018

Pokud se řekne RETAIL, není mnoho měst, která by ho mohla definovat lépe. A to nejenom na začátku století, kdy se sem jezdil Tomáš Baťa inspirovat a kdy vznikaly první samoobslužné prodejny. NYC je mekka RETAILu.

   

Město, které nikdy nespí a kde si můžete (pokud na to máte) koupit vlastně cokoli. Ne nadarmo se New Yorku říká BIG APPLE, NYC je skutečně BIG. Proto je celkem složité udělat jednoduchý průřez těch nejzajímavějších obchodů. Do hry vstupuje několik čtvrtí. Vzrůstající Chelsea, po­klidné Soho, soutěživý Brooklyn nebo pulzující Midtown. A zde možná i začneme. Tou největší klasikou bývala vždy 5tá Avenue v okolí Central Parku. Nepřehlédnutelný Apple Store je sice aktuálně v rekonstrukci, ale za vidění stojí klasické luxusní značky od LV až po Saks Fifth Avenue. Aktuálně je začátek plný turistů, kteří si fotí Trump Tower, a kromě Nike Town na 57. ulici (ten je tedy také zavřený z důvodu rekonstrukce) je to oproti dřívějším letům trochu bída. Ale pojďme dál.

Dyson Demo Store, 640 5th Ave, New York

První zastávkou bude Dyson. Nedávno otevřená prodejna rozvíjí nový koncept, který představuje a zákazníkům dovolí osahat každý detail produktu. Poprvé jsem ji viděl v Torontu, kdy se mi podařilo dostat dovnitř už den před otevřením a vše si tak prohlédnout v klidu.

Adidas, 565 5th Ave, New Yor

Je málo obchodů, které takto striktně a komplexně drží koncepční linku. Nový koncept „stadium“ vypráví tento příběh do posledního detailu. Od osvětlení, navigační systém až po zábradlí na schodištích a tribuny pro návštěvníky. Vše „on brand“. Vše Adidas.

Článek, jehož autorem je Petr Šimek, Managing Director společnosti WELLEN, byl publikován v odborném časopise Brands & Stories. Celý text článku najdete v příloze.

 

Soubory ke stažení

New York City RETAIL Tour (1,66 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS