Novinka člena POPAI CE
Konkurenční prostředí se neustále mění, což znamená, že se vaše obchodní či výnosové týmy musí neustále přizpůsobovat maloobchodním cenám a promočním strategiím nebo riskovat ztrátu příjmů a zisků.
Ale kvůli časovým a zdrojovým omezením se často spoléhají na zastaralé směrnice, které nedokáží poskytnout tak důležitou přesnost nebo dělají „nejlepší odhady“ na základě minulých rozhodnutí. Výsledkem je, že 1 ze 3 cenových rozhodnutí selže a 59 % světových promocí nejsou efektivní.
Díky řešení Nielsen Everyday Price And Promotion Analytics se obchodní či výnosové týmy nebudou muset vyrovnávat s nedostatkem relevantních poznatků, které potřebují. Prostřednictvím jednoduchých a intuitivních nástrojů mohou nyní na vyžádání získat přístup k analýze ceny a promocí, čímž se mohou zaměřit na přesnější průběžné rozhodování, a to s konzistentním a datově řízeným přístupem. Jde o cenově dostupnou službu, a to i v případě využití v celém portfoliu kategorií, ne pouze u těch největších značek.
Více informací najdete v přiloženém souboru.
NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS (1,88 MB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS