Asociace reklamy v místě prodeje POPAI ve spolupráci s mediální agenturou OMD Czech zveřejnila výsledky projektu monitoringu dárkových a reklamních předmětů. K dispozici jsou tak v Česku informace o objemu investic do výroby dárkových a reklamních předmětů v roce 2015 a také informace o jejich struktuře.
Celkový finanční objem investovaný do produkce dárkových a reklamních předmětů za rok 2015 v České republice tvořil 5,53 miliardy Kč.
Deklarované údaje umožňují získat podrobnější pohled na trh a lépe uchopit strukturu trhu s dárkovými a reklamními předměty.
Prvním pohledem je rozdělení finančních objemů mezi cílové trhy dárkových a reklamních předmětů.
Tuzemská produkce reklamních dárkových předmětů směřuje většinou do České republiky, kde skončí 62 % vynaložených prostředků na tuto formu propagace. Na export směřuje zbývajících 38 % výrobků.
Dárkové a reklamní předměty byly v roce 2015 převážně, ze 71 %, dovezeny mimoevropskými dodavateli. Čeští dodavatelé na trh umístili 20 % dárkových předmětů, evropští se podíleli dalšími 9 %.
Z hlediska země původu reklamních předmětů (tzn. země, kde byly reklamní předměty vyrobeny) jsou jasně dominantní neevropští výrobci. Z těchto, zejména asijských zemí, pochází celých 93 % předmětů. Čeští výrobci dodali na trh pouhá 4 % a ostatní evropští producenti další 3 %. Logistické řetězce reklamních a dárkových předmětů jsou tedy globálního charakteru a jsou schopny dostatečně pružně reagovat na změny poptávky.
Celou zprávu o výsledcích monitoringu trhu s dárkovými a reklamními předměty najdete v příloze.
Objem trhu dárkových a reklamních předmětů... (491,56 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS