Retail safari v Düsseldorfu: nabízet zboží už nestačí

Vloženo: 28.7.2017

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se chtějí prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

                                    

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční cestu za inspirací do místních pro­dejen. Na retail safari jsme se vydali s per­spektivou, nastolenou hned v úvodu slovy Franka Rohmeho z německého POPAI: „Re­tail bude stále více o aktivní interakci lidí s lidmi, o aktivaci člověka člověkem k tomu, aby si v obchodě něco koupil. Už nebu­de stačit otázka, zda nepotřebují s něčím pomoci, ale bude nutné umět rozpoznat a pochopit potřeby zákazníka a nabídnout jim řešení. Prodejna už nebude jen nabízet zboží, ale stane se součástí smysluplně trá­veného volného času zákazníků a místem expertních konzultací a zážitků s produk­ty a značkami.“

Předzvěst budoucnosti už dnes představují convenience obchody, je­jichž součást tvoří restaurace či bistra, kde si mohou zákazníci dát z místního sortimentu něco k snědku či posedět u kávy.

 

Článek byl publikován v odborném časopise Brands & Stories. Celý text článku najdete v příloze.

 

Soubory ke stažení

Retail safari v Düsseldorfu: nabízet zboží už nestačí (1,8 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS