TRENDY PRIVÁTNÍCH ZNAČEK ČR
Vloženo: 7.10.2019
Novinka člena POPAI CE
Nová syndikovaná studie společnosti Nielsen ČR se zaměří na trendy privátních značek na moderním trhu. Studie kombinuje tržní data s postojem spotřebitelů.
Co se ze studie dozvíte?
- Vnímání výrobků privátních značek českými nakupujícími a jejich meziroční vývoj.
- Vývoj prodejů privátních značek v čase.
- Kategorie privátních značek, kterým se nejlépe daří.
- Nejlépe hodnocené privátní značky (spotřebitelský pohled).
- Výkonnost privátních značek v cenových segmentech.
- Motivátory a bariéry při nákupu výrobků privátních značek.
- Důležité informace, které mají být na obalech privátních značek.
- Popis prémiové privátní značky a její atraktivita.
- Vývoj prémiových privátních značek v čase.
- Současné trendy v privátních značkách doma i v zahraničí.
Další informace najdete v přiloženém informačním materiálu.
Kontaktní osoba: andrea.voznikova@nielsen.com
Soubory ke stažení