TRENDY PRIVÁTNÍCH ZNAČEK ČR

Vloženo: 7.10.2019

Novinka člena POPAI CE

Nová syndikovaná studie společnosti Nielsen ČR se zaměří na trendy privátních značek na moderním trhu. Studie kombinuje tržní data s postojem spotřebitelů.


Co se ze studie dozvíte?

  • Vnímání výrobků privátních značek českými nakupujícími a jejich meziroční vývoj.
  • Vývoj prodejů privátních značek v čase.
  • Kategorie privátních značek, kterým se nejlépe daří.
  • Nejlépe hodnocené privátní značky (spotřebitelský pohled).
  • Výkonnost privátních značek v cenových segmentech.
  • Motivátory a bariéry při nákupu výrobků privátních značek.
  • Důležité informace, které mají být na obalech privátních značek.
  • Popis prémiové privátní značky a její atraktivita.
  • Vývoj prémiových privátních značek v čase.
  • Současné trendy v privátních značkách doma i v zahraničí. 


Další informace najdete v přiloženém informačním materiálu.

Kontaktní osoba: andrea.voznikova@nielsen.com

Soubory ke stažení

Privátní značky 2019 (482,61 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS