Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je Daniel Jesenský s týmem spoluautorů uvedených v přiloženém souboru.
Tato v našem oboru unikátní publikace se zabývá In-store komunikační problematikou na úrovni značek, sortimentních kategorií i celých prodejních prostředí, dále pak nákupním chováním, tvorbou, implementací a vyhodnocováním účinnosti komunikace v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i pro akademickou veřejnost.
Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umísťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupy, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Kniha si již vysloužila pozitivní ohlasy od předních odborníků: „Publikace podává zasvěceně komplexní přehled problematiky In-store marketingové komunikace zařazené do širších souvislostí komerčních komunikací,“ uvedla Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti. Kladně ji hodnotí i vedoucí katedry marketingu FPH VŠE Miroslav Karlíček: „Kromě praktických návodů, jak v místě prodeje komunikovat, v knize najdete i hlubší teoreticky vhled, který ocení ti, kdo chtějí danou problematiku mistrovsky zvládat, nebo se jí zabývat na akademické půdě.”. Názorem na knihu přispěl také General Manager Henkel AC CZ/SK Ing. Richard Krejčí: „ Je to pozoruhodné dílo, které napomáhá vyřešit dva klíčové úkoly – využití prodejního místa k marketingové komunikaci značky, výrobku či služby a přesvědčení zákazníka v klíčovém okamžiku jeho rozhodování. Kniha je bez nadsázky skvělým studijním materiálem a má široké využití při řešení a implementaci konkrétních praktických úkolů.“
Z řad praktiků publikaci okomentoval Ing. Libor Jordán, Managing director DEKOR s.r.o. : „V knize jsou velmi výstižně a relevantně vysvětleny široké souvislosti tak multidisciplinárního oboru, jakým je marketingová komunikace v místě prodeje. Úctyhodné množství dostupných poznatků je pečlivě a přehledně zpracováno v mnoha souvislostech a originálních interpretacích, teoretické informace se vyváženě doplňují s mnoha příklady z praxe.“
Publikaci Marketingová komunikace v místě prodeje vydalo nakladatelství Grada a již nyní je možné ji získat prostřednictvím tohoto odkazu:
https://www.grada.cz/marketingova-komunikace-v-miste-prodeje-9388/
Slavnostní křest knihy se uskuteční dne 8. 2. 2018 odpoledne jako součást programu odborného semináře POPAI CE, který pod názvem Best of In-store 2018 proběhne v přednáškovém sále Erbia Congress Centrum - Aureole, Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4).
Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje (1,13 MB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS