Opakujeme seminář na téma průzkumu Shopper Engagement Study Czech Republic a jeho výsledků z důvodu velkého zájmu odborné veřejnosti. Akce se uskuteční 16.3. 2016 od 12,30 do 16,30 hod přednášková místnost společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.
Seminář představí vybrané výsledky nejrozsáhlejšího syndikovaného výzkumu nákupního chování v českých supermarketech a hypermarketech.
Výzkum se změřil na aspekty vlivu místa prodeje na zákazníky, jejich zkušenosti, preference, zvyky, chování a rozhodováni při plánování nákupu a samotném nakupování.
Během semináře Vás seznámíme například:
Součástí některých výstupů je také srovnání s maďarskými a americkými výsledky studie.
Přednášejí:
Andrea Vozníková, CMI MD Manager CR&SR, Shopper CEE, Unilever
Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CENTRAL EUROPE
Martin Boček, ,Business Development Director Ipsos CZ&SK
Seminář je exkluzivně určen pouze pro členy POPAI CE, zástupce zadavatelů reklamy, maloobchodu a odborná média.
Přihlášku naleznete ZDE
Změna programu vyhrazena
V příloze najdete program akce s podmínkami účasti.
Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek prosíme uhradit do data konání akce.
Kontakt
POPAI CE
Daniela Krofiánová
2016_03_16_Seminář_Shopper Enagement Study_Nr1 (88,23 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS