Program konference Marketing at-retail POPAI forum 2010: "Vědomí a podvědomí v místě prodeje" 25. 11.
Program konference
Marketing at-retail POPAI forum 2010:
"Vědomí a podvědomí v místě prodeje"
25. 11. 2010
12 – 18,30 hod
Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9
Středoevropská kancelář POPAI pořádá konferenci, jejíž program se zaměří na současné výzvy a potenciál oboru marketingové komunikace v prodejních místech u nás a v zahraničí.
12.00 - 13.00 Registrace účastníků a občerstvení
13.00 - 17.00 Přednáškové bloky
17.30 - 18.30 Diskuzní panel, závěr konference
Konferenci moderuje Michal Charvát, General Manager, OgilvyAction s.r.o.
12,00 – 13,00 Registrace účastníků, občerstvení,
welcome drink Soare sekt Elegance demi sec
Exkluzivním dodavatelem vín a sektů je společnost Soare sekt.
13,00 – 14,20
- Místo prodeje a komunikace se zákazníkem - umíme mu opravdu nasouchat?
Nákupní rozhodování v místě prodeje (plánovaný versus impulsní nákup), jak individuelně komunikovat se zákazníkem podle jeho potřeb a očekávání.
Základní principy práce s POS a necenovými promocemi (velikost, barevnost, čitelnost, kontrast pozadí-figura atd.). Co v in-store funguje a co ne? Příklady z domova i zahraničí.Jana Lelovičová, Strategic Planner, COMTECH Group s.r.o.- Back to the basics - kvalitativní posun v trendech a projektech v in-store
Trendy, které propojují marketingový výzkum s POP/POS podporou prodeje. Etnografický přístup k výzkumům na místě prodeje – nástroj řízení primárních a sekundárních umístění. Testování POS/POP materiálů – využití pro plánování promocí/ochutnávek Zákazník u regálu a modelování prezentace produktů. Praktické ukázky aplikací moderních technologií včetně oční kamery. Jan Herzmann, Managing Partner, Factum Invenio, s.r.o.14,20 – 14,30 Přestávka14,30 – 16,20- Neuromarketing - všemocný nástroj k poznání spotřebitele?
Možnosti a meze využití neuromarketingu při výzkumu nákupního chování.
Co nahradí přístroje a co můžeme "změřit"? Příklady využití tohoto nového marketingového nástroje z domova i ze světa.
Jitka Vysekalová, prezidentka ČMS, Petr Miláček, strategy planning director, PHD
- POP Advertising Display Power - nejnovější průzkum POPAI CE na téma výkonnosti různých modifikací podlahových POP stojanů.
Vliv změny atributů (umístění, velikost, barva, grafika, nasvícení atp.) podlahových stojanů na nákupní chování spotřebitelů v prodejních místech. Výzkum byl proveden kombinovanou metodologíí (kvalitativní i kvantitativní). Data byla pořízena atributů přímo v prodejních místech (hypermarkety SPAR) technikou pozorování, dotazování a měření prodejů ze stojanů v různých formátech. Průzkum byl realizován ve spolupráci s IPSOS Tambor, Coca Cola, Mars CR, Vysokou školou B.I.B.S. a dalšími partnery. Daniel Jesenský, prezident POPAI CE, Martin Boček, Business Development Director ČR&SR, Ipsos Tambor ČR, Daniela Bullova, Brand Manager CHOCOLATE, MARS CZECH S.R.O, Jan Táborský, Channel development manager CZ/SK Coca-Cola HBC ČR
16,20 – 16,30 Přestávka
16,30 – 18,30- Vývoj a proměny koncepcí in-store promocí
Společný projekt ppm factum group a společnosti HENKEL - vývoj a proměny konceptu promo v oblasti vlasové kosmetiky, prezentace konceptu „hair academy a vlasových poradkyň“ včetně předvedení detailu analýzy pomocí moderní technologie. Důvody změn v konceptu in-store promocí jako reakce na vývoj trhu, hlubší pochopení potřeb zákaznic a přizpůsobení se jejich očekáváním, od hard-sell k fellow feeling. Aleš Pastorek, Country manager, HENKEL cosmeticsPraktické dopady, technické zajištění, typologie hostesek a jejich rozvoj, komplexní plánování a synergické efekty, od simple effect ke complex operation. Součástí prezentace bude ukázka současné technologie využívaná při in-store promo a možnost individuální analýzy účastníků s doporučením