POPAI forum Future of Retail Experience 20. 11.
POPAI forum
Future of Retail Experience
20. 11. 2014
Kongresové centrum U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1
POPAI CE pořádá mezinárodní konferenci o současných výzvách, potenciálu a budoucnosti místa prodeje.
„I obyčejný nákup může být skvělým zážitkem!“
Místo prodeje bude v budoucnu stejně jako dnešní společnost propojeno s internetem.
Významnou roli bude hrát interakce, spojení fyzického a virtuálního světa, kdy se budou postupně měnit a rozostřovat hranice mezi klasickými místy prodeje a e-commerce.
Stále více marketingových iniciativ se zaměří na spojení tří klíčových komponentů: in-store, digitálních a zkušenostních. Úspěšné značky a maloobchodníci dokážou získat nakupující zákazníky skrze tyto tři cesty.
Více kanálové prodejní koncepty (multichannel, omnichannel, crosschannel) se stávají pro maloobchodníky a značky nezbytností pro jejich aktivní a úspěšné vytváření vztahů se zákazníky.
V návaznosti na nové fenomény nákupního chování zákazníků je třeba přeměnit tradiční obchody na místa příjemných překvapení, zážitků a personalizovaných služeb, kdy místo prodeje musí zdůraznit to, co internet nenabízí, tzn. přívětivou atmosféru a odborné znalosti prodejního personálu.
Zákazníci očekávají personalizovaný přístup a pokročilá personalizovaná komunikace ze strany maloobchodních společností a výrobců značek během nakupování brzy vstoupí do hry jako běžná součást řízení vztahů se zákazníky.
Synergická spolupráce maloobchodu a značky v místě prodeje je a bude zásadní pro účinnou komunikaci se zákazníkem.
Co představí program konference
Analýzu nejnovějších trendů a změn v oblasti in-store marketingu, jak se promítají v konkrétních formách společných aktivit zadavatelů reklamy a maloobchodu.
Konkrétní příklady dobře fungujících a úspěšných projektů v prodejních místech, které jsou ukázkami synergické a oboustranně přínosné spolupráce značek a maloobchodu.
Případové studie in-store koncepcí z našeho trhu i ze zahraničí, nové fenomény, které přicházejí na náš trh, inspirativní příklady a tipy ze zahraničí, které ukazují potenciál nastartovaný pro další vývoj v místech prodeje.
Místo prodeje jako místo zážitků zákazníka a fungující cesty ven z kolotoče cenových promocí. Jak prostřednictvím tematické atmosféry, designu, inovací interiéru naplnit touhu zákazníka po zážitku.
Jak využít možnosti propojení tradičního maloobchodu a e-commerce pro vyšší úroveň komunikace se zákazníky.
Konference je součástí odborné akce POPAI day, která zahrnuje soutěž POPAI AWARDS (soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen vítězům soutěže a společenským programem. Akce je pořádána za podpory světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je organizátorem celoevropské soutěže POPAI AWARDS Paris v Paříži.
V příloze najdete informační materiál s programem konference.
Konference2014_program_final_Nr5 (542,73 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS