(Archiv) Konference POPAI FÓRUM 2017

Retail jako místo setkávání, zážitků a interakce se značkou

Termín: 23. 11. 2017

Konferenční centrum TOP Hotel Praha, Blažimská 1781/4, 149 00 Praha 4 – Chodov

Ohlédnutí za POPAI DAY 2017

Skvělou atmosféru celé akce si můžete připomenout v následujícím videu

Retail se už také v Česku stává místem, kde se lidé chtějí potkávat, poznávat nové trendy na vlastní kůži a sdílet své zkušenosti. Je nejen prodejním místem, ale skutečnou službou zákazníkům, nabízí více než produkty nebo služby.

Místa prodeje se mění na komunitní centra, kde se lidé z dané lokality mohou setkávat. Jen sociální média a nákup po internetu zákazníkům nestačí. Vznikají tak nové příležitosti, jak přesněji vyhovět individuálním požadavkům určitých cílových skupin zákazníků, vytvářet pro ně exkluzivní nabídku.

V rámci in-store konceptů jsou budovány komunity zákazníků kolem konkrétní značky s cílem nabídnout nové formy nákupních zážitků, podpořit prodej značky, získat a udržet zákazníky. Místo prodeje umožňuje zákazníkům zažít značku a její hodnoty, zážitkové prostředí nabývá na atraktivitě.

Spojení volnočasových aktivit a nakupování, netradiční využití a účely prodejních míst otevírají nové možnosti retailu. A to i s využitím digitálních médií a jejich propojení na prostředí kamenných prodejen.

Novou roli hraje prodejní personál: dává retailu lidský rozměr.


Program akce

8:45 – 9:45 | Registrace účastníků

9:50 – 10:00 | Úvodní slovo

10:00 – 12:20 | Dopolední část konference

12:30 – 14:00 | Polední pauza, oběd

14:00 – 15:20 | První odpolední přednáškový blok

15:20 – 15:40 | Pauza, občerstvení

15:40 – 16:45 | Druhý odpolední přednáškový blok

17:45 – 24:00 | Gala večer POPAI DAY 2017

 

Program konference POPAI FÓRUM 2017

Moderují
Petr Šimek, Managing Director, WELLEN a.s.
Linda Petrová, Creative Director, WELLEN a.s.

9:50 – 10:00 Úvodní slovo

Přednáškový blok: Retail jako nová platforma pro budování značky

10:00 – 10:40
Retailtainment 2025: From Retail to Vitail
- The new role for local retail
- Next level of shopper engagement
- The world of best practices
- Golden rules for the future
Přednášející: Frank Rehme, Managing Partner, gmvteam GmbH, Německo (Přednáška proběhne v angličtině.)


10:40 – 11:05
MAKRO Akademie – nová cesta ve službách pro zákazníky
Komplexní B to B služba pro komunity zákazníků.
Přednášející: Petr Stádnik, Makro Akademie Executive chef, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o


11:05 – 11:30
Pop-up store jako marketingový nástroj
Přednášející: Lucie Klusáková, Marketing Cukrovinky, Nestlé Česko s.r.o.


11:30 – 11:55
Footshop - Proč vlastně máme prodejnu?
Přednášející: Lenka Zbořilová, Retail Manager, Footshop


11:55 – 12:20
Úspěšný příběh Ambiente
Ambiente znamená v překladu prostředí. Naše Ambiente tvoří lidé, pro které je základem všeho snažení vracející se host. Proto při vytvářeni nových konceptů sestavujeme realizační tým, ve kterém se potkává architekt, provoz a marketing. Jak realizace nových konceptů probíhá?
Přednášející: Filip Šimoník, marketingový šéf skupiny Ambiente

12:30 – 14:00 Polední pauza, oběd

Přednáškový blok: Retail jako místo pro komunitu a zážitek

14:00 – 14:40
Různí zákazníci, různé zážitky
Hlubší pohled na retail přes vybrané generace zákazníků.
Přednášející: Andrea Vozníková, CI Shopper Leader, Nielsen ČR/SR

14:40 – 15:20
Diskuzní panel: Budování komunity kolem značky
Příklady z HORECA segmentu a z maloobchodních prodejen.

15:20 – 15:40 Pauza, občerstvení

15:40 – 16:05
VNITROBLOCK: jaký mix zábavy a komerce hledá dnešní zákazník?
Proč je Vnitroblok tak přitažlivý pro různé zákazníky?
Přednášející: Lukáš Žďárský, spolumajitel, Vnitroblock

16:05 – 16:45
Shopping trends
Trendy v retailu z pohledu různých formátů, propojování retailu s restauracemi, neprodejní formáty atd. Retail jako místo setkávání, zážitků a interakce se značkou.
Přednášející: Jean-Jacques Vandenheede, European Business Insight Director, Nielsen Company, Belgie (Přednáška proběhne v angličtině.)

16:45 Závěr konference

Změna programu vyhrazena

 

PROGRAM GALA VEČERA

17:45 - 18:30 Welcome drink, občerstvení na úvod

18:30 - 20:50 Slavnostní vyhlášení výsledků soutěží Hvězda 3D reklamy

2017, POPAI STUDENT AWARD 2017 a POPAI AWARDS 2017

od 21.00 Degustace vín, raut, hudba, networking…

PROGRAM GALA VEČERA PROBĚHNE ZA PODPORY GENERÁLNÍHO PARTNERA SPOLEČNOSTI FREEBOARD EUROPE S.R.O.

Exkluzivním dodavatelem vín pro akci POPAI DAY 2017 je Zámecké vinařství Bzenec.

 

Soubory ke stažení

Popai Day 2017 informace (2,37 MB)

(Archiv) Fotogalerie konference POPAI DAY 2017

Fotografie :Ondřej Littera      

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS