Tento průzkum mapuje potenciál využitelnosti komunikačních médií v místě prodeje. Jde o dlouhodobý monitoring názorů zástupců maloobchodních řetězců, který probíhá od roku 2005. Průzkum zkoumá hlavní motivační faktory zástupců maloobchodu ke spolupráci se zadavateli reklamy v in-store, analyzuje názory maloobchodu z hlediska vnímané důležitosti, využitelnosti a efektivity jednotlivých mediatypů včetně POP materiálů.
POPAI CE dokončila ve spolupráci s agenturou OMD Czech další ročník průzkumu RIMM (Retail In-store Media Manual), který zkoumal význam a využitelnost komunikačních médií v in-store a zároveň se zabýval atributy spolupráce zástupců maloobchodu s dodavateli značkových výrobků v místě prodeje.
POPAI CE zahajuje ve spolupráci s agenturou OMD a za podpory portálu www.mistoprodeje.cz nový průzkum RIMM (Retail In- store Marketing Manual) s lokálními zástupci vybraných maloobchodních sítí v ČR. Hlavním mediálním partnerem projektu je časopis Zboží & Prodej.
Názory zástupců maloobchodu na možnost a vhodnost využití jednotlivých typů prostředků in-store komunikace jsou prvotním vodítkem především pro zástupce dodavatelů značkových výrobků při plánování těchto prostředků v rámci nových komunikačních kampaní.
POPAI CE realizuje ve spolupráci s agenturou OMD a za podpory portálu www.mistoprodeje.cz nový průzkum s lokálními zástupci vybraných maloobchodních sítí v ČR. Hlavním mediálním partnerem projektu je časopis Zboží & Prodej.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS