Manuál využitelnosti POP v maloobchodních řetězcích

Tento průzkum mapuje potenciál využitelnosti komunikačních médií v místě prodeje. Jde o dlouhodobý monitoring názorů zástupců maloobchodních řetězců, který probíhá od roku 2005.  Průzkum zkoumá hlavní motivační faktory zástupců maloobchodu ke spolupráci se zadavateli reklamy v in-store, analyzuje názory maloobchodu z hlediska vnímané důležitosti, využitelnosti a efektivity jednotlivých mediatypů včetně POP materiálů.

Význam a potenciál in-store komunikace z pohledu maloobchodu

POPAI CE dokončila ve spolupráci s agenturou OMD Czech další ročník průzkumu RIMM (Retail In-store Media Manual), který zkoumal význam a využitelnost  komunikačních médií v in-store a zároveň se zabýval atributy spolupráce zástupců maloobchodu s dodavateli značkových výrobků v místě prodeje.

Nový manuál využití prostředků in-store komunikace v maloobchodních sítích

POPAI CE zahajuje ve spolupráci s agenturou OMD a za podpory portálu www.mistoprodeje.cz nový průzkum RIMM  (Retail In- store Marketing Manual) s lokálními zástupci vybraných maloobchodních sítí v ČR.  Hlavním mediálním partnerem projektu je časopis Zboží & Prodej.

Manuál využitelnosti POP v maloobchodních řetězcích

Názory zástupců maloobchodu na možnost a vhodnost využití jednotlivých typů prostředků in-store komunikace jsou prvotním vodítkem především pro zástupce dodavatelů značkových výrobků při plánování těchto prostředků v rámci nových komunikačních kampaní.

Nový průzkum POPAI CE zkoumá využití in-store prostředků v maloobchodě

POPAI CE realizuje ve spolupráci s agenturou OMD a za podpory portálu www.mistoprodeje.cz nový průzkum s lokálními zástupci vybraných maloobchodních sítí v ČR.  Hlavním mediálním partnerem projektu je časopis Zboží & Prodej.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS