Monitoring investic do in-store komunikace a monitoring investic do dárkových a reklamních předmětů pro podporu prodeje

Jedním z kontinuálních projektů POPAI CE v oblasti průzkumů a analýz trhu je monitoring investic do in-store komunikace, který je realizován ve spolupráci s mediální agenturou OMD Czech. K dispozici jsou tak informace o objemu investic do výroby reklamy v místě prodeje v ČR a rovněž informace o jejich struktuře. Údaje jsou zpracovány a prezentovány v časové řadě od roku 2010.

Monitoring nahrazuje orientační a nesofistikované odhady bez znalosti konkrétních čísel a přispívá k lepší transparentnosti a čitelnosti oboru in-store marketingu. Díky získaným datům je možné identifikovat a předvídat různé trendy v oboru. Jde o významný nástroj k podpoře a medializaci oboru vedle již realizovaných průzkumů.

Monitoring sleduje investice do vývoje a produkce tradičních POP nástrojů, prostředků digitální komunikace a nově dárkových a reklamních předmětů pro podporu prodeje.

Soubory ke stažení

Monitoring dárkových a reklamních předmětů 2016 a 2017 (485,28 KB)
Monitoring dárkových a reklamních předmětů 2016 (488,45 KB)
Monitoring Final Report 2010-2016 (713,53 KB)
Monitoring POP_Final Report 2010-2017 (671,33 KB)

V příloze jsou podrobné výsledky minulého ročníku.

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS